ماجرای محرومیت حسن یزدانی چیست؟

ماجرای محرومیت حسن یزدانی چیست؟

محمد ابراهیم امامی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد گفت: ملی پوشان وارد اردوی تیم ملی شده و در حال تکمیل تمرینات خود هستند. خدا را شکر همه در اردو هستند و مشکل خاصی برای تیم ملی وجود ندارد. برای ویزا کسانی که به امارات رفته اند کار خود را به درستی و هماهنگ انجام داده اند و تا به امروز هیچ مشکلی از نظر مدارک کشتی گیران وجود ندارد و منتظر پاسخ سفارت آمریکا در امارات هستیم تا ویزا صادر کنیم. تیم ملی

وی در خصوص شایعه کناره گیری حسن یزدانی از تیم ملی گفت: سیاست فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از ابتدا این بوده که از جوانان در مسابقات جهانی آمریکا استفاده کنیم تا بتوانیم پشتوانه سازی کنیم. تیم ملی برای آینده چون تیم ملی باید پشتوانه خوب و مطمئنی داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانیم از این حمایت ها در مسابقات مختلف استفاده کنیم. اینکه حسن یزدانی از تیم ملی منصرف شده صحت ندارد.

وی افزود: حسن یزدانی یکی از سرمایه های مبارزات خانگی ماست و در هر مسابقه از او استفاده نمی کنیم و او را خسته نمی کنیم. ما برای حسن یزدانی برنامه داریم و از حسن یزدانی در جام جهانی و المپیک سال آینده استفاده می کنیم، اینطور نیست که او را بنویسیم، اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. مانند تیم ملی آزاد در مسابقات جهانی با یک تیم جوان رقابت خواهد کرد. میانگین سنی تیم ملی امروز 21 سال است و کادر فنی به دنبال حمایت خوب از تیم ملی بزرگسالان است.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره وضعیت فعلی حسن یزدانی گفت: نباید حسن یزدانی را با حسن یزدانی 5 سال اخیر مقایسه کنیم. حسن یزدانی باید امروز حفظ شود تا بتوانیم در جای مناسب از او استفاده کنیم. در واقع نباید آن را فشار دهیم و باید در نقاط حساس از آن استفاده کنیم. او کشتی گیر مورد اعتماد فدراسیون است و با توجه به سابقه اش با سایر کشتی گیران تفاوت دارد و باید قدر او را بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید