واکنش به حذف نام حسن یزدانی از برترین ها

واکنش به حذف نام حسن یزدانی از برترین ها

اعلام نامزدهای برترین های ورزش ایران از سوی تلویزیون و فدراسیون کشتی واکنش های متفاوتی را در پی داشت. حذف نام حسن یزدانی، ژنرال هشت ستاره مبارزات ایران، یکی از مهم ترین اتفاقات این لیست ها بود. غیبت یزدانی در بین نامزدهای بهترین ورزش ایران این است که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن قرن ایران را به ثبت رساند.

همچنین یزدانی در سال 1401 با کسب مدال نقره مسابقات جهانی 2022 بلگراد توانست رکورد 60 ساله پهلوان تهتی را پشت سر بگذارد و پرافتخارترین کشتی گیر ایران از نظر تعداد مدال شود.

سید مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن و دارنده مدال طلای قهرمانی جهان درباره فهرست برترین ورزشکاران ایران گفت: نباید به حاشیه ها دامن بزنیم. فدراسیون و صدا و سیما دلایل خاص خود را برای انتشار این لیست داشتند و می توان در قبال آن مسئولیت پذیرفت. هل دادن به حاشیه قهرمان ما را در مقابل فدراسیون قرار می دهد و این برای مدال آوران کشتی ایران خوب نیست. کشتی ما باید دور از حاشیه به فعالیت خود ادامه دهد و برای جام جهانی و المپیک برنامه ریزی کند.

این پیشکسوت کشتی ایران ادامه داد: حسن یزدانی برند کشتی ایران است و دنیای کشتی ما را به نام این کشتی گیر می شناسند. شاید همه انتظار داشتند نام او در نظرسنجی دیده شود، اما فدراسیون بنا به دلایلی تصمیم گرفت این اسامی را منتشر کند. بهتر است وارد میدان نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید