واکنش حسن یزدانی به صحبت های پدرش درباره اتفاقات قبل از فینال

حسن یزدانی پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران با قدردانی از استقبال پرشور مردم برای شکستن رکورد جهانی کشتی تختی با کسب هشتمین مدال کلی جهان و المپیک گفت: کشتی تختی از همه برتر است. ورزشکاران ایرانی چه از نظر مدال و چه از نظر روحیه. من دنبال رکورد نیستم و انشالله در حالی که می جنگم تنها هدفم این است که بتوانم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.
او درباره صحبت های دیوید تیلور مبنی بر اینکه یزدانی از معدود افرادی بود که توانست او را شکست دهد، گفت: او همیشه مرا دوست دارد. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم رقابت سالم و خوبی داشته باشیم و همه شایسته پیروزی باشند.
یزدانی درباره گلایه های پدرش مبنی بر اینکه برخی اتفاقات قبل از فینال باعث شکست او مقابل تیلور شده است، گفت: او عزیز من است. معمولاً شکست باعث ناراحتی می شود و این ناراحتی بیشتر برای خانواده ها است. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم این باخت را جبران کنم.
دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به اظهار نظر کارشناسان مبنی بر اینکه تحلیل بهتر آمریکایی ها باعث شکست او از تیلور شد، گفت: همه زحمت کشیدند و از همه تشکر می کنم. این اشتباه من بود و حریفم از آن استفاده کرد. او باهوش تر بود و بهتر عمل کرد.
یزدانی افزود: تیلور از نقاط ضعف من استفاده کرد و پیروز شد. نتوانستم روی تشک به عملکرد مطلوب برسم و در نهایت ناکام ماندم.

دیدگاهتان را بنویسید