استقلال جواد نکونام چیست؟

استقلال جواد نکونام چیست؟

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و نام های مختلف و مذاکرات با این و آن، استقلالی ها سرمربی جدید خود را برای فصل بعد پذیرفتند و او کسی نبود جز جواد نکونام که هوادارانش بر آمدن او اصرار داشتند و حالا فرض بر این است که او در کنار اوست. حضور نکونام و دستیارانش باید تمرینات پیش فصل و آماده سازی آبی ها آغاز شود.

در چند روز اخیر و پس از انتخاب نکونام به عنوان سرمربی، فصل نقل و انتقالات استقلال به طور رسمی آغاز شده است، نام های مختلفی مطرح شده است، اسامی که جزو گزینه های نکونام هستند و بازیکنانی که از این تیم جدا می شوند، در استقلال ویل. یک تکانی وجود دارد، یک تکانی که فقط تیم را تمیز می کند و کمی آن را فشرده می کند و بازیکنانی که دیگر در فصل آینده حضور ندارند از تیم جدا می شوند و بازیکنانی که سرمربی می خواهد باشند. به تیم اضافه شد.

قرار است تمرینات از روز پنجشنبه در کمپ مرحوم ناصر حجازی با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران و هواداران آغاز شود و استقلال نکونام در نگاه اول مشخص می شود، هرچند هنوز روزهای اولیه است و نمی توان از نکونام و تمریناتش انتقاد کرد. از روز اول و ساعات اول. و باید در تمام پیش فصل تا شروع فصل به او فرصت داده شود تا تیمی را که دوست دارد قفل کند و بازیکنانش را در کنار خود داشته باشد، سپس با شروع فصل، افشای اصلی و واقعی تیم نکونام در آن زمان خواهد بود.

هواداران آبی امیدوارند با حضور جواد نکونام و علاقه و عشق او به استقلالی ها و روحیه جنگندگی و پیروزی دوباره استقلالی شکست ناپذیر و قدرتمند را ببینند و از تماشای بازی های تیم محبوبشان و فصل تلخ لذت ببرند و غمگین ها را فراموش کنند. گذشته ای که منجر به از دست دادن دو قهرمانی همراه با حذف از آسیا شد.

دیدگاهتان را بنویسید