8 ستاره مورد نظر جواد نکونام در استقلال را بشناسید

8 ستاره مورد نظر جواد نکونام در استقلال را بشناسید

هواداران استقلال نگران سرنوشت تیمشان هستند، نگران سرنوشت تیمی هستند که تا امروز سرمربی خود را نمی شناختند.

رفتن ریکاردو ساپینتو با حواشی زیادی همراه بود. این مربی دمدمی مزاج و جنجالی که بازی های زیادی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا داد تا وارد استوری های جدیدی مانند استقلال در سال های اخیر برای انتخاب سرمربی شود.

خجت کریمی انتخاب سرمربی استقلال را به کمیته فنی سپرد. همانطور که انتظار می رفت این کمیته با اکثریت قاطع به جواد نکونام سرمربی تیم رای داد.

حضور جواد نکونام تمدید شد و بالاخره امروز کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت “آبی ها” نشست.

با انتخاب جواد نکونام، نقل و انتقالات باشگاه استقلال از فردا با معرفی او آغاز می شود و نکونام به دنبال قفل کردن تیمی است که می تواند مدعی شماره یک قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی باشد. او در حال جذب بازیکنان برای تقویت تیمش در پست هایی است که فصل گذشته ضعیف بودند.

دروازه بان، دفاع چپ، دفاع میانی، هافبک بازیکن، هافبک هجومی و مهاجم؛ پست هایی وجود دارد که استقلال به دنبال جذب بازیکن خواهد بود.

با حضور جواد نکونام احتمال ماندن سیدحسین حسینی قوی خواهد بود اما او 2 دروازه بان لیگ برتری را در لیست خود قرار داده است تا رقابت برای این پست هر چه بیشتر شود، البته هنوز نامشان مشخص نیست. با این اوصاف، حسینی دیگر ثابت نیست، اما شاید پشتیبان شود.

سامان فلاح مدافعی است که جواد نکونام به او اعتقاد دارد. مدافع 22 ساله پیکان که پیشنهاد جدی از سپاهان دارد، گزینه اول آبی ها در پست مدافع میانی است. عارف آقاسی که سابقه بازی در استقلال را داشت و در فولاد شاگرد نکونام بود یکی دیگر از گزینه های استقلال در خط دفاعی است.

محمد نادری، مدافع چپ سابق استقلال که از محبوبیت بالایی در بین هواداران استقلال برخوردار است، نامش در میان بازیکنان مورد نظر نکونام به چشم می خورد، هرچند که احتمال خرید او چندان محتمل به نظر نمی رسد.

روبرتو تورس گرین اولین نفر بعد از جواد نکونام در پست هافبک است. او می خواهد هر طور شده این بازیکن را به اردوی آبی ها بیاورد. تورس فصل گذشته در فولاد بود. احسان پهلوان و سامان قدوس دیگر گزینه های احتمالی نکونام در این پست هستند.

نکونام در خط حمله به رضا شخاری و رضا اسدی دو بازیکنی است که فصل گذشته در گلگر و تراکتور خوش درخشیدند. نکونام حتی در حال مذاکره با این دو گزینه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید