اولین تصمیم مهم و حیاتی جواد نکونام در استقلال در مورد این ستاره!

اولین تصمیم مهم و حیاتی جواد نکونام در استقلال در مورد این ستاره!

جواد نکونام که ساعاتی پیش پس از دیدار با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکارد و ساپینتو معرفی شد، حالا باید تصمیم بگیرد که از سیدحسین استفاده کند یا خیر. حسینی در دروازه آبی ها فصل آینده یا نه. خیر همچنین تصمیم بر ادامه حضور بهزاد گلم پور، مربی دروازه بان های استقلال در این تیم، یکی دیگر از تصمیمات مهم و حیاتی جواد نکونام برای استقلال خواهد بود.

استقلال فصل گذشته قهرمان سوپرجام شد اما از دست دادن دو قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی باعث شد تا هواداران استقلال به انتقاد از بهزاد گلم پور و سید حسین حسینی بپردازند. حتی خواهان جدایی این دو از جمع آبی ها بودند!

شدت انتقادات از سیدحسین حسینی به حدی بود که همسر این بازیکن مجبور به واکنش در فضای مجازی شد و پس از این اتفاق حسین حسینی در یادداشتی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال به دلیل عدم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی عذرخواهی کرد. . حالا این نظر جواد نکونام است که تعیین می کند سیدحسین حسینی فصل آینده در استقلال بماند یا خیر. این اولین و مهم ترین تصمیم جواد نکونام برای شروع همکاری با استقلال خواهد بود.

جواد نکونام که با حمایت همه جانبه استقلالی ها به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، برای رای دادن به ادامه حضور حسینی در تیم استقلال با مانع بزرگی روبرو است و مخالف استقلالی ها هستند. مهم یافتن جایگزینی برای سید حسین حسینی است. بسیاری از دروازه بانانی که نامشان برای حضور در کمپ آبی ها مطرح شده است به صراحت گفته اند در صورت تمدید قرارداد سیدحسین از سوی باشگاه استقلال به این تیم نمی روند زیرا می خواهند به تیمی بروند که دروازه بان اول است. یکی از کسانی که چنین ادعایی کرد، حسین پورحمیدی، دروازه بان تیم آلومینیوم اراک است. در روزهای آینده مشخص می شود که جواد نکونام حسینی را در اردوی آبی پوشان نگه می دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید