درخواست مهم جواد نکونام از حجت کریمی: من این دو ستاره را می خواهم!

درخواست مهم جواد نکونام از حجت کریمی: من این دو ستاره را می خواهم!

جواد نکونام، سرمربی جدید تیم استقلال که حدود 10 روز پیش کار خود را با باشگاه استقلال به پایان رساند، لیست بازیکنان مورد نظر خود را نیز در اختیار سید حجت کریمی قرار داد. سرپرست باشگاه استقلال مدتی است که می داند جواد نکونام برای ادامه همکاری با محمد محبی و مهدی قیدی حساب ویژه ای باز کرده است.

سجاد شهبازاده با شروع لیگ برتر بیست و دوم و در فصل نقل و انتقالات تابستانی 1401 به استقلال بازگشت که پیراهن شماره 10 را مصطفی آجورلو – مدیرعامل وقت باشگاه استقلال – به او داد. آن زمان ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی استقلال نبود.

اکنون از نزدیکان باشگاه استقلال مطلع شدیم که جواد نکونام اعلام کرده است در صورت فراهم شدن شرایط برای ادامه همکاری استقلال با مهدی قیدی برای فصل آینده، این فوتبالیست که در فصل گذشته موثرترین بازیکن استقلال بود، حتما این کار را انجام خواهد داد. لیگ برتر بیست و سوم با پیراهن شماره 10 باشد. شاگردان جواد نکونام به میدان می روند.

نزدیکان سرمربی جدید استقلال می گویند نکونام از سبک بازی مهدی کایدی راضی است و با توجه به درخشش این بازیکن در لیگ برتر 19، او در تیم استقلال با پیراهن شماره 10 بازی کرد و در همان بازی 10 گل برای تیمش به ثمر رساند. پیراهن او در 19 سالگی به ثمر رسید و از این رو قصد دارد روحیه این بازیکن را بالا ببرد.

اما همه این مشکلات حل می شود به شرطی که مذاکرات حجت کریمی با مسئولان باشگاه شباب الاهلی به نتیجه مثبت برسد و به یک قانون همیشگی تبدیل شود.

در روزهای اخیر گفته می شود باشگاه شباب الاهلی از هم اکنون انتقال قیدی را به یک باشگاه اماراتی دیگر آغاز کرده است اما سرمربی جدید این تیم هنوز نظر نهایی خود را درباره این بازیکن اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید