تماس مشکوک حجت کریمی نکونام را به مرز سکته رساند

تماس مشکوک حجت کریمی نکونام را به مرز سکته رساند

جواد نکونام با حضور در مراسم معارفه رسما سرمربی استقلال شد. اما چند ثانیه قبل از مراسم معارفه، اتفاق عجیبی بین خجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال و جواد نکونام رخ داد که توسط دوربین ها شکار شد.

زمانی که نکونام روی صندلی معارفه نشسته بود به حجت کریمی گفت که مبتکر مراسم معارفه باشد که ناگهان تلفن حجت کریمی زنگ خورد و سرپرست مدیرعامل استقلال به نکونام اشاره کرد که تلفن من زنگ می خورد. نکونام در پاسخ به این سوال به شوخی گفت یا ابوالفضل کنسل شد!

نام نکونام به عنوان اولین گزینه جانشینی ساپینتو روی نیمکت استقلال مطرح شد، گزینه ای که در بین هواداران هم مورد توجه قرار گرفت اما در این چند روز و با وجود گزینه های دیگر روی نیمکت آبی ها، انتخاب سرمربی جدید استقلال با انتخاب سرمربی جدید استقلال همراه شد. چالشی عجیب اما در نهایت مشکل نکونام حل شد کاپیتان سابق آبی ها هدایت تیم محبوبش را برعهده گرفت.

بنابراین صحبت های نکونام در مراسم معارفه چندان بی ارتباط با اتفاقات اخیر نبود و شاید سرمربی جدید استقلال که در هفته گذشته بارها نامش به عنوان جانشین ساپینتو مطرح و تکذیب شده بود، به این موضوع واکنش نشان داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید