هشدار به حجت کریمی: خطر بستن پنجره زیر گوش باشگاه استقلال

هشدار به حجت کریمی: خطر بستن پنجره زیر گوش باشگاه استقلال

یکی از بازیکنان جدا شده استقلال در زمستان 1401 عزیزبک امانوف، هافبک هجومی ازبکستانی آن تیم بود. این فوتبالیست که از ابتدای فصل تا زمانی که ایران را ترک کرد تنها 3 دقیقه برای این تیم به میدان رفت، به شدت از ساپینتو ناراحت بود و هرگز فرصت بازی پیدا نکرد.

عزیزبک امانوف در اکثر دیدارهای استقلال به عنوان مراقب حضور داشت و این نشستن و بازی نکردن را به شرطی تحمل کرد که مدیران باشگاه حتی قرارداد او را پرداخت نکنند.

امانوف در بازی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان (هفته هفتم) تنها سه دقیقه برای استقلال به میدان رفت. او در پایان بازی و در دقیقه 87 به جای جعفر سلمانی وارد زمین شد. دیداری که استقلال با گل دقیقه 29 محمد محبی و کوین یاماگا 8+90 از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2-1 پیروز شد. این اولین و آخرین حضور آمانوف در استقلال بود.

سپس این فوتبالیست با پاسپورت خود به طور مرموزی کشورمان را ترک کرد (از چه کسی گذرنامه را به او داده است) بلافاصله به تیم نسف قرشی از ازبکستان پیوست و در 10 مسابقه 634 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و برای تیم ناسف نیز گلزنی کرد. در بازی مقابل متالورگ گل سه امتیازی شد و تیمش با نتیجه 2-1 پیروز شد.

حالا این بازیکن بابت درخواست های رسمی و جریمه دیرکرد از باشگاه استقلال شکایت کرده و قصد دارد چندین برابر طلب 110 هزار دلاری خود را از استقلال بگیرد و این بازیکن شاکی که وزنه سنگینی بر دوش باشگاه استقلال می گذارد لحظه به لحظه خطرناکتر می شود. این بمب ساعتی در آستانه انفجار است بدون اینکه کسی توجه کند. در واقع مسئولان باشگاه استقلال این روزها آنقدر درگیر موضوع انتخاب سرمربی جدید هستند که علاوه بر پرداخت بدهی استراماچونی، پادوانی و سیداحمد موسوی، فراموش کرده اند که بازیکنی به نام امانوف دارند که درخواست رسمی کرده است. شکایت به فیفا و این می تواند پنجره نقل و انتقالات باشگاه باشد. استقلال تنگ

دیدگاهتان را بنویسید