کسر امتیاز و بستن پنجره نقل و انتقالات استقلال؟

کسر امتیاز و بستن پنجره نقل و انتقالات استقلال؟

پس از ماجرای اخراج استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آندره آ استراماچونی اتفاق افتاد (البته وزیر ورزش فکر می کند هنوز در این زمینه زمان وجود دارد)، اکنون صحبت از این موضوع است. مهلت کوتاه این باشگاه تا 10 فروردین برای پرداخت این درخواست این مربی ایتالیایی است و گفته می شود اگر استقلال در این تاریخ نتواند استراماهونی را بدهد، این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات محروم می شود و حتی با کسر امتیاز مواجه می شود. طبق اسناد، استقلال در تاریخ مذکور یعنی 31 فروردین ماه مشکلی نخواهد داشت. با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه خواهد شد و با خطر کسر امتیاز مواجه نخواهد شد.

در رای گیری فیفا درباره ادعای آندره آ استراماچونی به صراحت آمده است که باشگاه استقلال 30 روز از زمان ابلاغ تصمیم برای پرداخت مطالبات فرصت دارد، اما اگر یکی از طرفین (مربی یا باشگاه) درخواست رای کلان یا جزئیات را داشته باشد، 30 – مهلت روز نامعتبر و معلق است.

با این شرایط این سوال پیش می آید که استقلال چقدر باید مطالبات استراماهونی را بپردازد تا از کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات جلوگیری کند؟ این اتفاق زمانی رخ می دهد که فیفا جزئیات قرارداد را به باشگاه استقلال اعلام می کند و از آن تاریخ باشگاه استقلال 21 روز فرصت اعتراض به رای و در نهایت 30 روز برای پرداخت مطالبات مربی دارد. پس از اعلام تصمیم فیفا از سوی باشگاه استقلال در روز اول فروردین، بلافاصله پس از آن در روز دوم، گرندز یا مجلیان درخواست رای دادند و فیفا جزئیات قرارداد را برای باشگاه استقلال ارسال نکرد.

با آن شرط گفته می شود باشگاه استقلال تا 10 فروردین ماه فرصت دارد تا مطالبات استراماهونی را پرداخت کند و این باشگاه از روز اعلام تصمیم فیفا برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود بیش از 50 روز فرصت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید