گل محمدی: عاملان بستن پنجره باید پاسخگو باشند

گل محمدی از سازمان لیگ و فدراسیون انتقاد کرد

یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: در مجموع فکر می کنم دیدار جذابی بود و هر دو تیم بازی خوب و هجومی را به نمایش گذاشتند. به خصوص در نیمه اول می توانستیم گل بزنیم و بازی را راحت کنیم، اما امروز نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. حریف هم خیلی خوب بازی کرد و در مجموع بازی برای تماشاگران راحت بود.

وی گفت: اگر می توانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم، وضعیت خیلی بهتر می شد. بازی سختی برای هر دو تیم بود و انشاالله در دیدارهای بعدی جبران خواهیم کرد. راه بسیار سختی در پیش داریم و تنها چیزی که به ما کمک می کند حمایت و دادن انرژی مثبت به تیم است.

سرمربی پرسپولیس درباره پنالتی به سود تیمش تصریح کرد: این پنالتی به دلیل بی احتیاطی دروازه بان مس بود و پنالتی دقیق بود.

گل محمدی در خصوص کیفیت تیم مس رفسنجان گفت: اگر این تیم در همه مسابقات یکسان و با جان و دل بازی کند می تواند جزو پنج یا شش تیم برتر لیگ برتر باشد. کیفیت بازی های قبلی مس از این دیدار پایین تر بود و تیم امروز خوب بازی کرد. تیم هایی که مقابل ما قرار دارند با 200 درصد قدرت بازی می کنند.

وی با اشاره به مشکلات شاگردانش گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند اما با تیم های ملی خود مشکل داشتیم و فرصت تمرین نداشتیم. برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازیکنان تیم ملی بسیار فشرده و خطرناک بود. دلیل این برنامه ریزی را نمی دانم اما مطمئنم اگر تیمی به جای پرسپولیس بود قطعا برنامه را تغییر می داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقادات خود از سازمان لیگ گفت: ما سه ملی پوش داشتیم و از آنها خواستیم که بازی را یک روز جابه جا کنند. پرسپولیس بیشترین نفر را به تیم ملی داد و این بازیکنان با ما تمرین نکردند. وحید امیری که عضلانی هم داشت و او به همراه دو بازیکنی که برای تیم ملی بازی نکردند با ما تمرین نکردند. تعامل پرسپولیس و تیم ملی یک طرفه است و از سوی باشگاه ما تامین می شود. اما فدراسیون و سازمان لیگ در برنامه ریزی مسابقات کمکی به ما نکردند.

گل محمدی با تمجید از ملی پوش 33 ساله تیمش گفت: بهترین بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند و وحید امیری بهترین بازیکن ایران مقابل لبنان و سوریه بود. امیری یکی از بازیکنان بسیار خوب ما و تیم ملی است و چرا از او استفاده نکنیم؟ این سوال جای سوال دارد و امیدوارم سهیل مهدی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) پاسخ قانع کننده ای به این سوال داشته باشد.

وی درباره زمین ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه گفت: 50 دقیقه طول کشید تا از رفسنج به ورزشگاه برسم و چمن سرچشمه بی کیفیت نبود. زمین این ورزشگاه در مقایسه با بسیاری از زمین ها خوب بود. به هر حال مشکلات زیرساختی در فوتبال ما زیاد است و باید با این مشکل کنار بیاییم. باید عمدتاً به فکر امکانات و زیرساخت های باشگاه ها بود اما سال به سال شرایط بدتر می شود و این موضوع نادیده گرفته می شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان باز است یا خیر، تصریح کرد: این را باید از باشگاه و صدری بپرسید. 10 روز است که بازیکنان خارجی می گیریم اما هنوز نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. کسانی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شدند باید پاسخگو باشند. تا دیروز که هیچ اتفاقی نیفتاد و فکر نمی کنم این مشکل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید