آتش افروزان دیروز و احیاگران امروز برجام باید پاسخگو باشند

آتش افروزان دیروز و احیاگران امروز برجام باید پاسخگو باشند

روز جدید یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسانی که برجام را آتش زدند و اکنون آن را احیا می کنند باید به مردم پاسخ دهند که چرا با معیشت مردم این کار را کردند.

جلیل رحیمی جهان آبادی با تاکید بر اینکه برجامی که در مذاکرات وین مطرح شد، برجامی است که تیم مذاکره کننده روحانی روی آن زحمت کشیده اند، گفت: فکر می کنم چارچوب همان چارچوب است و برجام تقریبا احیا شده است.

به گزارش مانیبان، وی در پاسخ به برخورد دوگانه برخی از چهره ها در خصوص برجام افزود: این موارد را باید از دوستانی که آن زمان مخالف بودند و الان موافق بودند، بپرسید، ما که آن زمان از برجام حمایت می کردیم و الان هم موافق هستیم.

رحیمی جهان آبادی در پاسخ به اینکه اتفاق خاصی افتاد که باعث تغییر نگرش مردم نسبت به برجام شد؟ وی تصریح کرد: خیر، اتفاق خاصی برای تغییر نگرش مردم نسبت به برجام نیفتاده است وی در پاسخ به اینکه تغییر دولت باعث تغییر نگرش مردم نسبت به برجام شد، خاطرنشان کرد: این فقط یک داستان بود، یعنی اینکه اینکه دوستان نمی خواستند اول دولت توافق کند، خودشان می خواستند توافق کنند. همچنین ایران در آن زمان واقعاً از برجام خارج نشد، اما آمریکا این کار را کرد و اکنون محور این دور از مذاکرات برای حل و فصل خروج آمریکا از برجام است.

رحیمی جهان آبادی با اشاره به اینکه عده ای با مخالفت با برجام باعث اختلال در معیشت مردم شده اند، خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد آنها اشتباه است. کسانی که برجام را به آتش کشیدند و اکنون آن را احیا می کنند، باید به مردم پاسخ دهند که چرا با معیشت مردم این کار را کردند.

دیدگاهتان را بنویسید