مسئولان جهت گیری باید در جشنواره فیلم فجر پاسخگو باشند


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809697

محمد باکر محمدی لائینی گفت: مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حاشیه جشنواره فیلم فجر دقت و مسئولیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی امشب در دیدار مهدی استادیان رئیس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان، از خیرین تقدیر کرد و دانش را اولین گام دانست. برای رشد انسان، با جهل کاری نمی توان کرد، در کنار این معرفت باید خودسازی و اخلاق، راستی و صداقت، دینداری و فرهنگ سالم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آموزش بی سواد بدون رعایت ارزش ها نوعی خیانت است، گفت: اکنون بزرگترین جنایات دنیا را باسوادترین مردم انجام می دهند.

محمدی لائینی با اشاره به فرهنگ غلط ازدواج سفید و نامشروع در کشورهای غربی، گفت: این افراد خنجر تیز را با این عنوان که عشق حرمت است در ورقه ای زیبا می گذارند، بنابراین خیانت در زمان حضرت علی (ع) اشکالی ندارد. ع) “زن متاهل و مرد متاهل باید با هم دوست باشند و بگویند ما عاشق هستیم؟ آیا این درست است که فرهنگ غربی در کشور اسلامی در حال گسترش است؟ سواد دارند؟ کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بیشتر باشند. مراقب حاشیه جشنواره فیلم فجر باشیم.

او گفت: «سواد به تنهایی کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به جمعی از خیرین ادامه داد: به مدیران کل مراجعه کنید و دغدغه ها و درخواست های آموزشی و فرهنگی خود را بیان کنید، بگویید قانونمندیم و در راه درست خرج می کنیم، به افراد با اخلاق می دهیم که حل کنند. مشکلات دینی خود را، نه به فکر مقام و مقام.

وی افزود: باید از تغذیه دانش آموزان فراتر رفت و به دین و نماز توجه کرد، اکنون باید تبلت و موبایل برای آموزش مجازی تهیه کنیم، خنجر تیز به فرزندانمان داده ایم، باید مراقب باشیم که پاسخگو باشیم. سؤالات روز قیامت. دادگاه». بنابراین باید به همه ابعاد توجه کنیم و دغدغه دینی در اولویت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید