اکران فیلم های فجر در مناطق فقیرنشین، مرزی و شهرهای بدون سینما/ استقبال بیش از 5000 جولان از جشنواره فجر


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808073

رایت گفت: یکی از نقاط قوت چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران فیلم های مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق فقیرنشین، مرزی و شهرهای غیرسینمایی استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رعیت در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت: دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد با توجه به شیوع محدود ویروس کرونا برای حمایت از مدیران، مدیران و ایجاد فرصت مناسب تلاش می کنند. برای دوستداران جشنواره استان ها اجازه دادند فیلم فجر در همه استان ها از جمله گلستان اکران شود.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و نهاد رهبری گلستان با اشاره به اینکه 5 هزار و 378 گلستانی از اکران فیلم های دهه فجر استقبال کردند، خاطرنشان کرد: 16 فیلم در 48 اکران در سینماهای عصر جدید و کاپری اکران شد که برخی از آنها با استقبال بهتری مواجه شدند و برخی از آنها با استقبال بهتری مواجه شدند. کمتر مورد استقبال قرار گرفتند.

وی افزود: یکی از نقاط قوت چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران فیلم های مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق فقیرنشین، مرزی و شهرهای غیرسینمایی استان است.

رایت با ارزیابی سازمان سینمایی افزود: فیلم های متعددی از چهلمین جشنواره فیلم فجر در مناطق فقیرنشین اکران شده و حدود 900 فقیر از سینمای سیار بهره مند شده اند که در نوع خود اتفاقی بی نظیر و قابل تقدیر است.

گفتنی است در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در گلستان که با حضور مسئولان در سینمای جدید گرگان برگزار شد، از مدیرانی که برای اکران این دوره از فیلم ها تلاش کردند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید