16 فیلم از چهلمین جشنواره فیلم فجر در کرمان اکران می شود

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804802

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 16 فیلم برگزیده جشنواره فجر همزمان با تهران در استان کرمان اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا علیزاده افزود: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم ها در دو سینما شهر تماشا و مهتاب کرمان همزمان با سراسر کشور به صورت آنلاین و خرید بلیت آغاز می شود. رزرو کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امیدواریم فراتر از سال های گذشته، این جشنواره و فیلم های منتخب آن مورد استقبال دست اندرکاران قرار گیرد تا چهلمین جشنواره فیلم فجر با عزت برگزار شود و علاقه مندان از آن لذت ببرند. آثار انتخاب شده.”

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، این برنامه های فرهنگی هنری همزمان با رویدادهای استانی تدارک دیده شده است تا فعالان این حوزه بتوانند از این ظرفیت برای به نمایش گذاشتن مهارت های خود در زمینه های مختلف استفاده کنند. “

علیزاده افزود: در سال‌های اخیر تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمان داشته‌ایم؛ این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است که هر ساله در سال 1396 برگزار می‌شود. اواسط فوریه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مخاطبان جشنواره می توانند 3 بلیت جشنواره را از سه درگاه در ابتدای فروش بلیت تهیه کنند: https://cinematicket.org/ – https://www.irantic. .com / – https: / /gisheh7.ir/ با رعایت پروتکل های بهداشتی فیلم های جشنواره فجر را در زمان اعلام شده در سینماهای منتخب جشنواره در کرمان تهیه و تماشا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید