کدام آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر در یزد اکران می شود؟


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804652

جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اکران ۱۶ فیلم از چهلمین جشنواره فیلم فجر استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید جوادیان زاده در گفت و گو با یزدرسا با اشاره به برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 16 فیلم از این جشنواره در یزد اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اسامی فیلم های اکران در استان اشاره کرد و افزود: شب طلایی، ماهان، شادروان، مهدی، بیرو، آنتی، دختران، حناس، به رویا، شهرک، درب. ، لایه های دروغ، بی مادری، آخرین برف، نمور و خیانت از جمله فیلم هایی هستند که در استان یزد اکران می شوند.

به گفته وی، پردیس های سینماهای تک و جام جم یزد از جمعه 15 تا 19 بهمن ماه از ساعت 18 و 20:30 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رعایت شئونات بهداشتی در دستور کار قرار دارد، گفت: با وجود واکسیناسیون عمومی و کاهش ابتلا به ویروس کرونا، جشنواره بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی و سازمان سینمایی کشور برگزار می شود.

جوادیان زاده تاکید کرد: با توجه به سال های گذشته پیش بینی ما استقبال از فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر است، بنابراین اقدامات لازم برای رعایت نکات بهداشتی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت فیلم های جشنواره به یکی از سامانه های فروش بلیت «ایرانتیک»، «سینماتیک» و «گیشه هفت» مراجعه کنند.


bf0309d8 985e 48ef 8f83 ebe2f019775e خبر خاکستری

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید