روند ثبت آرا در چهلمین جشنواره فیلم فجر تشریح می شود

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805702

مدیر سامانه سامفا روند ثبت آرای چهلمین جشنواره فیلم فجر در این سامانه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان شاکری پور مدیر سیمفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره روند رای گیری جشنواره فیلم فجر گفت: ابتدا در این دوره از جشنواره فیلم فجر بلیت از طریق تلفن همراه دریافت می شود امکان خرید وجود دارد. 2 بلیط از هر فیلم. این محدودیت برای به حداقل رساندن احتمال تقلب طراحی شده است.

وی ادامه داد: تماشاگران برای دریافت کد رای باید هنگام مراجعه به سینما بلیت را از کیوسک چاپ بلیت یا از گیشه به صورت چاپی دریافت کنند تا به سامانه سمفا از حضور مخاطب در سالن سینما 90 دقیقه پس از شروع فیلم، کد رای گیری به شماره همراه خریدار بلیت از طریق پیامک ارسال می شود. این پیامک که دارای شماره سرویس است برای همه مخاطبان حتی کسانی که پیامک های «تبلیغاتی» خود را مسدود کرده اند ارسال می شود.

شاکری پور بیان کرد: به عنوان مثال در روز اول جشنواره حدود 16 هزار بلیت چاپ شد که از این تعداد پیامک به دلیل مشکلات مخابراتی به دست مردم نرسید. این سامانه به گونه ای پیاده سازی شده است که مخاطبان به راحتی می توانند رای خود را در تلفن همراه خود ثبت کنند.

وی گفت: پس از ارسال کد رای شرکت در تلفن همراه برای مخاطب، روی لینک کلیک کرده و وارد مرحله بعدی شوید که اطلاعات اثر قابل مشاهده است و در پایین صفحه می تواند رای خود را با ستاره ثبت کند. .

شکری پور در پایان گفت: پس از دریافت کد رای برای کسانی که ۲ بلیت خریداری کرده اند، امکان ثبت نام مجدد فعال می شود که می توانند رای خود را ثبت کنند ضمن اینکه رای دوم ممکن است شماره موبایل را تغییر دهد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید