اسامی فیلم های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر فردا اعلام می شود

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794855

مدیر دبیرخانه چهلمین جشنواره فجر گفت: فردا اسامی فیلم های حاضر در جشنواره فجر اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فردا اسامی فیلم های حاضر در بخش سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام می شود.

وی افزود: هنوز تعداد نهایی فیلم‌هایی که قرار است در اکران و اکران جشنواره به نمایش درآیند جمع‌بندی نشده باشد، اما طبق آیین‌نامه جشنواره حداکثر ۲۲ فیلم باید در این بخش حضور داشته باشند.

بر اساس تقویم جشنواره، فراخوان شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر 19 آبان ماه منتشر شد و 94 فیلم در 30 این ماه ارسال شد.

3 آذر امسال 74 فیلم بر اساس آیین نامه جشنواره شناخته شده فیلم فجر به هیات انتخاب معرفی شدند. بهروز افخمی (فیلمنامه نویس و کارگردان)، اسماعیل بنیاردلان (استاد دانشگاه)، پوران درخشنده (فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان)، حسین زندباف (تدوینگر، تهیه کننده و کارگردان)، مجید شاه حسینی (مدیر فرهنگی، پژوهشگر و استاد دانشگاه) مدیر فیلمبرداری کارگردان و استاد دانشگاه) و محمدحسین نیرومند (مدیر فرهنگی) در این دوره از جشنواره مسئولیت انتخاب فیلم‌های مسابقه سینمای ایران یا سودای سیمرغ را بر عهده داشتند.

فیلم های برگزیده 14 دی ماه از 12 تا 22 باخمن به نمایش در می آیند و در نهایت در 22 باخمن در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیدگان در رشته های مختلف معرفی می شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید