بستن پنجره باشگاه خوب بود!

ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802578

بازیکنان و ستاد پرسپولیس پس از پیروزی مقابل فولاد به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر و از هفته شانزدهم پرسپولیس با یک گل در تهران به پیروزی رسید.

پس از این دیدار بازیکنان و کارکنان پرسپولیس به صحبت پرداختند.

پیروان: از طرف سرویس تسلیم شدند

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که این دیدار را بردیم. فوتبال خوب بود بیایید فوتبال را کنار بگذاریم و از قلبی که داریم صحبت کنیم.

وی افزود: می خواهم ببینم آقایانی که باعث حذف پرسپولیس شدند، ادعایشان این است که خدمت کردند. این لطف نبود. آقایی که سه ماه به ما مهلت داد، می داند که نه مجوزی است، نه مجوزی، همه مردم ایران و بازیکنان را سر کار بگذارد. اصلا سه ماه نبود دیدی که از هم دست کشیدند. سرویسی بود که همه هواداران دو تیم ناراحت شدند؟ اسم این خیانت است فوتبال حرفه ای چیست؟ داوران را روی زمین ببینید امروز داور از سرما می لرزید. وسایل کمکی سیستم رادیویی ندارند. فوتبال حرفه ای چیست؟ الان میشه استادیوم بسازیم؟ چگونه فریب بخوریم؟ کدام یک از تیم های فوتبال ما 100% خصوصی است؟ همه تیم ها وابسته به دولت هستند. بعد می گویند پرسپولیس و استقلال دولتی هستند.

یکی از پیروان توضیح داد: چطور؟ فقط می خواستی ما را حذف کنی؟ آیا این لیگ حرفه ای است؟ پرسپولیس نمی تواند فقط یک حرفه باشد. واقعا شرمنده شدم داور لرزید. ما خوش شانس بودیم که بخاری گرفتیم. آیا ما به داور می گوییم شما با داور ارتباطی ندارید؟ به نحوه برقراری ارتباط نه می گویند! آیا این فوتبال حرفه ای است؟ فقط می خواستند ما را حذف کنند؟ خدمت کردی که دستت درد نکند. ببینیم سال آینده چه می شود. سال آینده که می خواهیم به بازی های آسیایی برویم، رویداد جدید چیست؟ حیف نیست؟ آیا پرسپولیس باید لیگ قهرمانان آسیا را با این همه هوادار از تلویزیون تماشا کند؟

سرپرست پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: پنجره مربوط به موضوع اوساگونا است. انشاالله این کار انجام شده و مشکل خاصی نیست.

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی از مشکلات مالی ناراحت است و ممکن است به دلیل آن استعفا دهد، گفت: تیم بیش از 20 درصد نگرفته است، رهبری جدید قول داده اند و تلاش می کنند انشالله پول تامین کنند.

پیروانی درباره مشکلاتی مانند نبود زمین تمرینی گفت: همه تیم ها در تهران تمرین می کنند. هر جا برویم می گویند تیم های ثروتمند رزرو کرده اند امکانش هست؟ تیم ها شهرستانی هستند که همگی در تهران تمرین می کنند. بیایید لیگ را متحد کنیم و هیچ کس دیگری به شهر نمی رود. می بینید که هر تیمی که وضعیت خوبی دارد در تهران تمرین می کند. باشگاه ما هرجا می رود تمرین کند، می گویند تیمی آمده و 6 ماه، یک سال یا 60 جلسه استخدام شده و این شده فوتبال حرفه ای ما!

مطهری: نمی توانم صحبت کنم

حمید مطهری سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی خیلی سختی بود. فولاد تیم خوب و قابل احترامی است و در قسمت پرش بسیار خوب عمل می کند. در مرحله حمله نیز خطرناک عمل می کند. در 15 دقیقه اول بهتر از ما کار کردند و فشار آوردند، اما کم کم بهتر شدیم. البته دلیل این امر به مشکلات روحی و روانی بازیکنان برمی گردد.

وی درباره اینکه آیا معتقد است توپ توسط بازیکن فولاد در محوطه جریمه قضاوت شده است، گفت: آنالیزور ما گفت پنالتی بود اما آنچه را که داور تصمیم می گیرد قبول داریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم درگیر حواشی و بحث استعفای گل محمدی عنوان شده است، گفت: شرایط ما بسیار سخت است و نمی خواهم به تنهایی در این مورد صحبت کنم. فقط باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم. در این شرایط کار می کنند و باید بگویم که درود خدا بر آنها باد.

مطهری درباره بسته شدن مجدد پنجره این تیم به خاطر اوساگونا گفت: جدی؟ بنابراین گل نیز با سبزه تزئین شد. من تازه فهمیدم. چه می توانم بگویم؟ ما باید بعد از این پیروزی خوشحال باشیم، اما شما هدیه من را ببینید.

وی با اشاره به وعده های درویش در عمل گفت: بهتر است چیزی نگوییم، فقط امیدوارم همیشه منصفانه از ما انتقاد کنند.

* حسینی: چه خوب که پنجره باشگاه بسته شد!

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. فولاد از ابتدا تا انتها خیلی خوب کار کرد و ما را تحت فشار قرار داد اما بازیکنان ما زحمت کشیدند.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس و مشکلات مالی بازیکنان گفت: شرایط را گفتیم. ما با همه این مشکلات بازی می کنیم. ما کار خودمان را انجام می دهیم، اما در طول این سال ها همیشه همینطور بوده است! متاسفانه وزارت ورزش کار نمی کند. این وضعیت ماست.

خبرنگاری به کاپیتان پرسپولیس گفت پنجره باشگاه شما بسته است و حسینی گفت: بسته است؟ معلوم بود وقتی برای پرسپولیس کاری نکردی باید پنجره را بست. اتفاقاً پنجره بسته شد.

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت محل تمرین این تیم گفت: بیا خودت ببین، اینجا حرف زدن فایده ای ندارد، بهتر است به تمرین بیایی و خودت زمین را ببینی.

* شجاعی: در نیم فصل اول شرایط سختی داشتیم

علی شجاعی هافبک پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی بسیار خوب و سختی بود. فولاد تیم بسیار خوبی است و خیلی خوب بازی کرد. خدا را شکر توانستیم این مسابقه را ببریم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در این مسابقات پیروز می شود، اما به نظر وضعیت مالی خوبی ندارد، گفت: اجازه دهید بزرگان تیم در این مورد صحبت کنند. سیدجلال حسینی و دیگران دارند صحبت می کنند، بهتر است از این مسائل صحبت نکنیم.

هافبک پرسپولیس درباره حضور درویش در تمرین روز گذشته این تیم گفت: بله، او دیروز در تیم حضور داشت و امروز بعد از بازی در رختکن حاضر شد.

شجاعی در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از امکانات این تیم گفت: واقعا امکانات خوب نیست. شما باید زمین تمرین را ببینید، واقعا نمی توانید آن را تمرین کنید. این واقعیت است. متاسفانه اوضاع خوب نیست. واقعیت این است که در نیم فصل شرایط سختی داشتیم اما خدا را شکر با این شرایط توانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود. اولین چیزی که نیاز داریم یک زمین تمرین است که متاسفانه نداریم. مشکلات دیگری هم هست که امیدوارم رفع شود.

* امیری: حرف های من فنی بود اما به عناوینی منجر شد که کیروش به من بد گفت!

وحید امیری هافبک پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: خدا را شکر موفق شدیم برنده بازی شویم. این دیدار بسیار مهم بود و می دانستیم که هم روی نیمکت و هم در داخل بازی بسیار مهم است. خوشبختانه با درایت کادر فنی و بازیکنان موفق به کسب 3 امتیاز بسیار مهم شدیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس گفت: ما به این موضوع عادت کرده ایم. البته نمی دانستم اما امیدوارم در باشگاهی مثل پرسپولیس به ندرت این اتفاق بیفتد اما هر روز شاهد آن هستیم.

امیری در خصوص درگیری های صورت گرفته گفت: حواسم نبود فقط سر و صدا بود و زیاد تماشا نمی کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره بازتاب صحبت هایش در مورد کارلوس کی روش گفت: دوست دارم اینجا صادقانه صحبت کنم و همچنین صادقانه صحبت کنم. همه نمی دانند، من می دانم کی روش نفت من را به تیم ملی دعوت کرده است. فکر می کنم کلمات اشتباه فهمیده شده اند. فوتبال ایران خیلی مدیون کیروش است اما برخی دوستان برداشت های دیگری از فضا را قبول دارند.

وی خاطرنشان کرد: انصافاً نباید اینطور تعبیر شود. در بازی با قطر درباره یک اشتباه صحبت کردم و کاملا فنی بود، اما عناوین زیادی دیدم که کیروش به من گفت اشتباه است. خیلی از خبرنگاران چنین تیترهایی زدند و من ناراحت شدم. کسانی که در متن فوتبال هستند برای جلب توجه چنین تیترهایی می زنند. اگر در برنامه ای صحبت کرده ام، با صداقت صحبت کرده ام و امیدوارم کسانی که متوجه حرف من در مورد کیروش نشده اند، تجدید نظر کنند. دوران طلایی را با کی روش داشتیم و اگر با اسکوچیچ این را بگویم اعتماد به نفسم برمی گردد، چون او بازی آرامی به من می دهد و اعتماد به نفسم برگشت.

خبرنگاری پرسید که آیا صحبت شما با نکونام قبل از بازی در این مورد بوده است یا خیر؟ او گفت: نه، من و نکونام چند سالی است که با هم بازی می کنیم و همیشه قبل از مسابقات در این مورد صحبت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید