تماس مشکوک ساپینتو با گزینه استقلال

تماس مشکوک ساپینتو با گزینه استقلال

رابطه رامون لوپز با ریکاردو ساپینتو بسیار خوب است. چرا که سرمربی استقلال فصل گذشته با کمک لوپز توانست مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به فوتبال بازگردد. بر این اساس طبیعی بود که پرتغالی چندی پیش وقتی شنید سرمربی اسپانیایی اش می خواهد به استقلال برود با لوپز تماس گرفته و اطلاعات مهمی را به او می دهد.

تاریخچه آشنایی این دو مربی به زمانی برمی گردد که لوپز سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا بود و ریکاردو ساپینتو دوران فوتبالی نسبتاً اواخر خود را سپری کرد. ساپینتو مجروح شد و لوپز که می‌دانست پزشکان خوب زیادی در تیمش وجود دارد، او را به کمپ فیزیوتراپی در کاستیا دعوت کرد تا تمام دوره درمان خود را در آنجا بگذراند، که این اتفاق افتاد و پس از آن رابطه بین این دو بسیار خوب بود. و اکنون آنها بیش از 19 سال است که با هم دوست هستند.

یکی از نکات بسیار مهمی که ریکاردو سایتو قبل از پرواز به تهران به دوست اسپانیایی خود گفته بود، بحث امکانات باشگاه استقلال بود. سوالی که خود این مربی در روزهای سرمربیگری آبی های پایتخت به شدت بر آن تاکید کرد و از میزان تجهیزات ابراز نارضایتی کرد. ساپینتو به لوپز گفت که امکانات سخت افزاری استقلال ضعیف است و این باید اولین مشکلی باشد که بعد از ورود به تهران روی آن تمرکز می کنید، زیرا برای موفقیت باید ابزار کافی در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از مسائلی که ساپینتو به لوپز گفت افشای دستمزدش نبود و او به این مربی گفت که در یک مقطع زمانی 6 ماه است که از استقلال پولی دریافت نکرده و همچنان حدود 200 هزار دلار به استقلال بدهکار است تا اگر بخواهد. به این باشگاه بپیوندد، مذاکره کننده ایرانی باید این موضوع را جدی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید