به هر حال جواد نکونام این ستاره را برای استقلال می خواهد

به هر حال جواد نکونام این ستاره را برای استقلال می خواهد

جواد نکونام پیش از مراسم معارفه خود در باشگاه استقلال جلسات مهمی را با خجت کریمی در خصوص لیست بازیکنان فصل آینده برگزار کرد. یکی از بازیکنانی که جواد نکونام برای حفظ آن اصرار دارد و به مدیرعامل باشگاه استقلال این را یادآوری کرده است کوین یاماگا است.

مدافع و وینگر راست استقلال که در فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب این تیم به شمار می رفت و توانست 8 گل برای این تیم به ثمر برساند، اخیراً از سوی ریکاردو ساپینتو برای بازدید از اردوی تیم آپوئل قبرس دعوت شد. جواد نکونام که از طریق رسانه ها از این خبر مطلع شده بود در اولین دیدار خود با خجت کریمی بر بازداشت این بازیکن تاکید کرد. البته کوین یاماگا به دلخواه خود نمی تواند اردوی آبی پوشان را ترک کند زیرا با استقلال قرارداد دارد. حضور این بازیکن در اردوی آپوئل قبرس منوط به رضایت باشگاه استقلال و تحقق درخواست مالی این باشگاه از سوی باشگاه قبرسی است.

گفته می شود با توجه به اصرار جواد نکونام برای حفظ این بازیکن، باشگاه استقلال مذاکرات خود را با باشگاه آپوئل قبرس برای فروش این بازیکن متوقف کرده است. از سوی دیگر اگر مبلغ قابل توجهی از سوی باشگاه استقلال برای فروش سکه اعلام شود، بعید به نظر می رسد که باشگاه آپوئل قبرس بتواند نیاز مالی باشگاه استقلال را تامین کند. مدیرعامل باشگاه آپوئل قبرس در مراسم معرفی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید به مشکلات مالی این تیم در فصل پیش رو اشاره کرد. در این شرایط دیگر نیازی به تعویض کوین یاماگا بین استقلال و آپوئل قبرس نیست.

نکونام همچنین در اولین دیدارهایش با خجت کریمی از او خواست تا برای حفظ محمد محبی و مهدی کایدی تمام تلاش خود را انجام دهد. این سه بازیکن فصل گذشته 28 گل از 52 گل استقلال را در لیگ برتر به ثمر رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید