۷۰ درصد درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو صرف زیرساخت ها می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این سازمان از بودجه دولتی ریالی استفاده نمی کند و درآمد محور است گفت: 70 درصد از درآمد سازمان منطقه آزاد ماکو صرف ایجاد پروژه های زیربنایی و زیربنایی می شود.



من گزارش میدم آژانس اطلاعات وزارت امور خارجه به گفته این سازمان منطقه آزاد ماکوحسین گروسی روز چهارشنبه در سومین جلسه کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان که با حضور رئیس قاضی آذربایجان غربی و مدیران قضایی استان برگزار شد، افزود: حمایت دستگاه قضایی سیستم برای رفع موانع تولید بسیار مهم است.

وی از تعامل خوب دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی تقدیر کرد و افزود: گره هایی که دستگاه قضایی در منطقه آزاد ماکو حل می کند بسیار ارزشمند است.

رئیس هیئت مدیره ساماندهی منطقه آزاد ماکو افزود: مناطق آزاد مصداق بارز اقتصاد غیرنفتی هستند و از بودجه سنواتی بی بهره هستند، بنابراین منبع درآمد مناطق آزاد از طریق اخذ عوارض و صدور مجوز است چرا که بیش از 70 درصد این درآمدها صرف توسعه زیرساخت ها می شود.

گروسی با بیان اینکه گمرک بازرگان هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری نیاز به ارتقا دارد، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو به تعهد خود مبنی بر حصارکشی منطقه عمل کرده و ساختمان های لازم با تایید مراجع ذیربط تکمیل شده است. دروازه های فرعی نیز. آنها با فناوری های مدرن مدیریت می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو انتقال فناوری های نوین بر اساس بند 11 اقتصاد مقاومتی را از وظایف رهبر انقلاب برشمرد و تصریح کرد: موانعی بر سر راه فعالان اقتصادی وجود دارد. برای ورود ماشین آلات مدرن برای واحدهای تولیدی که امیدوارم به دستور قوه قضائیه صادر شود و مصوبه این کمیته باید این موضوع را حل و فصل کند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها