آتشفشان مسی آماده فوران: یکی در برابر همه!

آتشفشان مسی آماده فوران: یکی در برابر همه!

خطاب به بازیکن حریف: به چی نگاه می کنی احمق!

لیونل مسی درست در لحظه مصاحبه با کانال TyC Sports در منطقه مختلط ورزشگاه لوسل، متوجه حضور شخصی در پشت دوربین شد. او با اشاره دست از این فرد خواست صحنه را ترک کند و همچنین از این جملات استفاده کرد: «به چی نگاه می کنی احمق؟! بله، من با تو هستم، برو از اینجا، احمق…» با فرض اینکه یکی از اعضای تیم ملی هلند، تماشاگر مسی بودن سخت نیست. برخی از رسانه ها معتقدند مسی این سخنان را خطاب به وگروست گفته و برخی دیگر معتقدند کاپیتان آرژانتینی یکی از اعضای کادر فنی هلند بوده است.

آتشفشان مسی آماده فوران: یکی در برابر همه!ویدیوی این استیج صوتی هزاران بار در شبکه های اجتماعی دیده شده است. در این ویدئو لیونل مسی بازیکن حریف را احمق خطاب می کند و با لحنی بد از او می خواهد صحنه را ترک کند.

تقابل با فان خال: او فقط اعلام شده است

قبل از این اظهارات جنجالی، مسی نبرد را در همان زمین آغاز کرد. خوشحال از رسیدن به نیمه نهایی به سمت نیمکت نارنجی پوشان رفت. شماره 10 البی سلسته به فان خال نزدیک شد و از ادگار داویدز به عنوان مترجم استفاده کرد و در حالی که در حین صحبت دستانش را بالا و پایین می کرد به سرمربی باتجربه حریف چیزی گفت.

مسی در سخنان خود پس از بازی، وضعیت شرمساری فن خال و سبک بازی تیمش را مورد بررسی قرار داد و گفت: ما برای کسب این پیروزی جنگیدیم، اما مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فقط همین است و صعود به مرحله بعدی است. صحنه زیباترین و مهم ترین است. مشکل همین بود. در مورد سبک بازی هلندی باید بگویم که فن خال مدعی است فوتبال خالص بازی می کند، اما زدن توپ های بلند تمام کاری بود که تیمش در طول مسابقه انجام داد. او بازیکنان بلند قد را به تیمش اضافه کرد و سانترها و توپ های بلند تنها تاکتیک او بود. بود.”

آتشفشان مسی آماده فوران: یکی در برابر همه!مسی بلافاصله پس از پایان بازی به سمت نیمکت حریف رفت و به این ترتیب فن خال شرمنده شد. در این صحنه دیگر اعضای کادر فنی هلند سعی کردند لئو را آرام کنند و از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنند.

داور در سطح این دیدار نبود و ما از قبل نگران بودیم

مسی در ادامه صحبت های آتشین خود به انتقاد از متئو لاهوز نیز پرداخت و به شدت از تصمیم این داور اسپانیایی انتقاد کرد: «نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون محروم خواهم شد اما همه دیدند که چه شد. قبلا بودیم ما هم نگران بازی بودیم و فیفا نباید از این داوران برای چنین بازی هایی استفاده کند. او در حد و اندازه این بازی نبود و کارش را خوب انجام نداد. او حتی تصمیماتی گرفت که باعث شد بازی به وقت اضافه برسد.”

آتشفشان مسی آماده فوران: یکی در برابر همه!

دیدگاهتان را بنویسید