آخرین آمار کرونا در جهان؛ ژاپن رکورد تعداد مبتلایان را ثبت کرد

آخرین آمار کرونا در جهان؛  ژاپن رکورد تعداد مبتلایان را ثبت کرد

روز جدید : تعداد مبتلایان به کرونا به ۵۶۷ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۶۱ نفر رسید. ژاپن طی روز و شب گذشته با رکورد جدیدی در تعداد مبتلایان به کووید-19 مواجه شد. این کشور شاهد 110000 عفونت بوده است که بالاترین تعداد مبتلایان در یک روز در ژاپن از زمان شروع کرونا است. شیوع ویروس.

از آن تاریخ تا بامداد یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۱ بیش از ۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۶۳ تن فوت و ۵۳۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۹۸۳ تن بازیافت شده است.

همچنین از مجموع ۲۲ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۵۱۵ مورد فعال، ۳۸ هزار و ۹۸۶ نفر در وخیم گزارش شده‌اند.

دیروز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۱، ۶۵۲ هزار و ۲۴۹ نفر به کرونا مبتلا شدند، ۹۶۷ نفر بر اثر کرونا جان باختند و ۵۳۹ هزار و ۶۴۷ نفر در جهان بهبود یافتند.

برزیل با 208 فوت اول، ایتالیا با 111 فوت دوم، مکزیک با 85 فوت سوم، استرالیا با 77 فوت چهارم، تایوان با 72 فوت پنجم، آمریکا با 54 فوت ششم، هند با 49 فوت هفتم، شیلی با 49 فوت هشتم، روسیه با 41 فوت نهم و ژاپن با 31 فوت دهم در جدول جهانی شدند. ایران نیز با ثبت رسمی 9 فوتی شانزدهم جهان شد.

ژاپن طی روز و شب گذشته با رکورد جدیدی در تعداد مبتلایان به کووید-19 مواجه شد. این کشور شاهد 110000 عفونت بوده است که بالاترین تعداد مبتلایان در یک روز در ژاپن از زمان شروع کرونا است. شیوع ویروس.

ژاپن در حال حاضر با موج هفتم شیوع کووید-19 دست و پنجه نرم می کند که بخشی از آن ناشی از سویه بسیار قابل انتقال Omicron است.

رکورد قبلی در اوایل فوریه امسال ثبت شده بود، از آن زمان تعداد مبتلایان کاهش یافته و از اواخر ژوئن دوباره شروع به افزایش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید