آخرین خبر از فرود اضطراری پرواز کیش – تهران در اصفهان


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821708

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان: توضیح داد؛

این فروشنده شیشه گفت: پرواز کیش به تهران که شب گذشته به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، صبح امروز با پرواز جایگزین از اصفهان به مقصد تهران حرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران درباره فرود اضطراری هواپیمای آتا از کیش به تهران در فرودگاه اصفهان گفت: عصر روز سه شنبه 23 فروردین 1401 هواپیمای MD83 آتا با شماره پرواز 5713 از کیش به تهران در اصفهان فرود اضطراری کرد. فرودگاه

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به علت سقوط این هواپیما افزود: این هواپیما در ساعت 23 و 35 دقیقه به وقت محلی در 40 مایلی اصفهان به دلیل مفقود شدن یکی از موتورهای ردیابی خود، وضعیت اضطراری اعلام کرد. ساعت 23:55 فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی گفت: تعداد مسافران این هواپیما 174 نفر است که خوشبختانه با توجه به فرود موفقیت آمیز و به موقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان حادثه ای برای مسافران رخ نداده است اما خوشبختانه مقرر شد شرایط برای پرواز مسافران فراهم شود. آنها باید در اختیار تهران قرار گیرند و فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در صورت بروز حادثه است.

همچنین فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حضور آتش نشانان در هنگام فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه اصفهان گفت: بلافاصله چهار خدمه کامل با تجهیزات و امکانات لازم از ایستگاه های 6، 7، 15 و 19 به همراه دومی در فرودگاه در آتش نشانی ایوبی، معاون سازمان آتش نشانی اصفهان، شفیعی و موسوی، فرمانداران مناطق 1 و 3 و رئیس استکی، افسر وظیفه وارد فرودگاه اصفهان شدند. خوشبختانه این پرواز با بیش از 170 مسافر سالم به زمین نشست و مشکل خاصی وجود نداشت.

عمادی روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در گفت و گو با صاحب نیوز اعلام کرد: پرواز شماره 2 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر کیش به تهران شب گذشته به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست. مسافران ساعت 4:30 صبح امروز چهارشنبه 6 فروردین ماه با پرواز جایگزین به مقصد تهران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید