آخرین خرید استقلال را ببینید + عکس

آخرین خرید استقلال را ببینید + عکس

امیرعلی لاسمی کودک 7 ساله بابلی مازندران است که استعداد بالایی در فوتبال داشت و توانست چهار چراغ سفید را از داوران برنامه پرطرفدار عصر جدید بگیرد و به فینال راه یابد.

جالب اینکه وقتی علیهانی از این نوجوان مستعد پرسید پرسپولیسی است یا استقلالی، او گفت که تیم مورد علاقه من با شما فرق دارد و من استقلالی هستم. نکته دیگر اینکه کارن همایون فر یکی از چهار داور دوران جدید استقلال بود و به تمجید از این نوجوان با استعداد پرداخت.

انتشار فیلم این اجرا در شبکه های مجازی استعداد 7 ساله بابلی را مجبور به حضور در تمرینات استقلال کرد و حالا آبی ها با او قرارداد رسمی امضا کرده اند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: امیرعلی لاسمی، پسر مستعد استقلالی که در برنامه عصر جدید شاهد اجرای زبانی دلنشین و شیرین او بودیم، به دعوت آرش برهانی مدیر آکادمی باشگاه استقلال مهمان این سریال بود.

آکادمی استقلال در حمایت از امیرعلی با حضور محمد ملا اسماعیلی مشاور مدیرعامل باشگاه قراردادی نمادین با این بازیکن مستعد امضا کرد.

بر اساس این قرارداد امیرعلی مورد حمایت باشگاه استقلال قرار می گیرد و ممکن است از دانش و مشاوره مربیان و عوامل این مجموعه بهره مند شود تا با حضور در آکادمی استقلال به پیشرفت خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید