جذاب ترین خرید استقلال رسید; خرید شیک استقلال از اروپا

جذاب ترین خرید استقلال رسید;  خرید شیک استقلال از اروپا

این روزها شایعات زیادی درباره بازگشت کاوه رضایی به استقلال شنیده می شود. همان بازیکنی که در ابتدای لیگ شانزدهم به آبی پوشان پیوست و علیرضا منصوریان در تمجید خود از جمله معروفی استفاده کرد: امروز خریدی شیک و جنتلمن داشتیم. الحق، کاوه در این فصل برای استقلال خوب بازی کرده است. البته او فقط 7 گل برای آبی ها به ثمر رساند. یعنی 11 گل کمتر از مهدی طارمی که کفش طلا را ربود. رضایی کار بدی نداشت و به خصوص گل او به پرسپولیس در آن برد معروف 3-2 به محبوبیت او دامن زد. اما حضور کاوه در استقلال یک فصل بیشتر طول نکشید.

او که بسیار کم حرف است و کمتر مصاحبه می کند، پس از پایان فصل راهی اروپا شد. بارها در مورد این تصمیم گفته شد که رضایی به دنبال حضور در تیم ملی است و به خصوص به دلیل اینکه کارلوس کی روش در آن زمان برای لژیونرها ارزش زیادی قائل بود، رضایی نیز راهی تیم ملی شد. او با این ذهنیت لیگ بلژیک را ترک کرد و در تیم هایی مانند شارلوا، کلوب بروژ و باشگاه عجیب و غریب نیز بازی کرد. مجموع گل های کاوه در این تیم ها از 20 بیشتر نمی شود و به همین دلیل به سختی می توان دوران حضور او در اروپا را از دست داد. رضایی البته هر از چند گاهی به تیم ملی دعوت می شد اما در آنجا هم شانس زیادی برای بازی نداشت.

امروز و با گذشت 5 سال از جدایی کاوه رضایی از استقلال، می توان گفت سفر اروپایی او چندان پربار نبود. به خصوص که رضایی در تمام فصل در تیم آخرش گل نزده و کمتر بازی کرده است. در نتیجه، اگر او در 31 سالگی بازگشت به لیگ برتر ایران را انتخاب کرده باشد، جای تعجب ندارد. کاوه در سایپا و ذوب آهن به جز استقلال روزهای نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید