گزینه جذاب استقلال: گران ترین خرید تاریخ تیم لهستان؟

گزینه جذاب استقلال: گران ترین خرید تاریخ تیم لهستان؟

در حالی که علی کولی زاده مدتی است برای شرکت در تمرینات شارلوا به بلژیک بازگشته است، برخی رسانه های لهستانی مدعی هستند که این وینگر ایرانی برای ادامه فوتبال خود راهی لخ پوزنان خواهد شد.

رسانه لهستانی gol24 در مطلبی می نویسد: لخ پوزنان این ملی پوش ایرانی را می خرد. علی گلی زاده برای این انتقال 1.8 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. گران ترین انتقال در لهستان.

گزارش به شرح زیر است:

علی گلی زاده بازیکن جدید لخ پوزنان شد. این ملی پوش ایرانی برای لخ پوزنان 1.8 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. هیچ باشگاه لهستانی تا به حال این همه هزینه نکرده است! این وینگر جانشین میکال اسکوراش خواهد شد. این لهستانی به لیگ بلژیک رفت و وینگر ایرانی هم از آنجا خواهد آمد. Colegiores آن را از شارلوا خریداری خواهد کرد.

لخ پوزنان تاکنون هیچ انتقالی در پنجره تابستانی انجام نداده است. هواداران از این بابت نگران هستند، اما ظاهراً نگرانی آنها بی اساس است. همانطور که مربی یان فن دن بروم اعلام کرد، بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه نخواهند شد، در واقع تعداد کمی خواهند بود، اما هر کدام از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود.

علی کولی زاده وینگر 27 ساله ایرانی است. اخیرا در ترکیه اجاره شده است. او برای تیم قاسم پاشا چندان بازی نکرد. او در اواسط سال 2018 راهی شارلوا شد و لخ پوزنان قصد دارد با جذب او رکورد نقل و انتقالات را بشکند. حدود 1.8 میلیون یورو است. در مقایسه، لژیا ورشو حتی یک یورو هم برای چهار بازیکنی که در این پنجره به خدمت گرفتند، خرج نکرد.

کولی زاده فرصت حضور در جام جهانی قطر را داشت و در دیدار مقابل انگلیس یک پاس گل داد. او در مجموع 30 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است و در حال حاضر دوران نقاهت مصدومیت مینیسک را سپری می کند و تا 2 ماه دیگر آماده بازی می شود.

انتقال گلی زاده که قراردادش تا سال 2026 ادامه خواهد داشت، تبدیل به گران ترین خرید تاریخ قهرمانی لهستان خواهد شد. در زیر لیستی از گران ترین خریدهای لیگ را مشاهده می کنیم:

1.8 میلیون یورو (به زودی) – علی گلی زاده از شارلوا به لخ پوزنان
1.5 میلیون یورو – بارتوش شلز از زاگلمبه لوبین به لژیا ورشو
1.5 میلیون یورو – مایک ناوروکی از وردربرمن به لژیا ورشو
1.2 میلیون یورو – آفونسو سوزا از بلننسس به لخ پوزنان
1.2 میلیون یورو – آدریل با لوا از ویکتوریا پیلسن به لخ پوزنان
بیش از 1 میلیون یورو – کریستوفر ولده از هاگسوند در لخ پوزنان

دیدگاهتان را بنویسید