آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان؛ امروز


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884689

قرارداد جدید بیمه تکمیلی معلمان از اول تیرماه آغاز شده و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام داوطلبان که در دو نوبت تا 10 تیرماه تعیین شده بود، امروز به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همانطور که مقدم زاده، رئیس اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان از مرز یک میلیون و 300 هزار نفر گذشته است و آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان امروز 31 جولای است.

وی همچنین از معلمان خواست در صورت تمایل به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir/ مراجعه و اطلاعات خود و افراد تحت تکفل خود را در سامانه ثبت کنند و در مدت باقی مانده از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.


مبلغ حق بیمه و زمان ثبت نام بیمه تکمیلی

در بیمه نامه تکمیلی درمان مورخ 1401 آمده است که با توجه به انعقاد قرارداد بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش از اول تیرماه 1401 لغایت اول تیرماه 1402، بیمه گر موظف است در ازای انجام کار، هزینه های بیمه شده را جبران کند. از تعهدات بیمه گر

در تفاهم نامه مذکور آمده است که قرارداد کلیه حوزه های بیمه ای از اول تیرماه 1401 توسط شرکت بیمه دانا منعقد خواهد شد. بر اساس مفاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان معلمان، کلیه کارکنان شاغل (رسمی، قراردادی و پیمانی) به همراه افراد با افراد تحت تکفل خود می توانند حق بیمه ماهانه به مبلغ کل مبلغ 2,750,000 ریال (مبلغ 916,000 ریال) برای هر نفر پرداخت کنند که سهم کارمند و مبلغ 1,834,000 ریال برای هر نفر سهم دستگاه) تحت پوشش قرار می گیرد.

– افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی یعنی فرزندان، همسران یا همسران دائمی بیمه شده اصلی و والدین کلیه کارکنان و همسر و فرزندان کارکنان.


یادداشت مهم: لازم به ذکر است حق بیمه ماهانه والدین کلیه کارکنان و همسران کارکنان شامل سهم دستگاه نمی باشد و حق بیمه مربوطه به طور کامل از حقوق پایه بیمه شده کسر خواهد شد.

– کارکنان سازمان های مرتبط مانند سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نهضت سوادآموزی، سازمان توسعه مشارکت های مردمی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و… همانند سال های گذشته و به شرط تامین و پرداخت 100% حق بیمه می توانند تحت پوشش قرار گیرند.

– ادارات و مناطق آموزش و پرورش استان های کشور به گونه ای اقدام کنند که کارکنان بتوانند حداکثر تا 10 تیرماه سال جاری اطلاعات خود را در سامانه شرکت بیمه ثبت و مبنای کسر حق بیمه تعیین شده برای هر یک از بیمه شدگان قرار دهند. پس از کسر حق بیمه مربوطه، آن را به حسابی که بیمه گذار اعلام می کند واریز می کند.

– کارمندان باید همسر و فرزندان خود را بدون حق انتخاب تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت بیمه گذار قادر به پوشش افراد منتخب نخواهد بود. مسئولیت پرداخت مابه التفاوت حق بیمه با تعداد بیمه شدگان به عهده ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خواهد بود.

بدیهی است انعقاد هرگونه قرارداد با سایر شرکت های بیمه و خارج از قراردادهای اعلام شده ممنوع می باشد. ضمناً با توجه به اهمیت موضوع، لازم است در هر یک از ادارات اصلی آموزش و پرورش و مناطق تابعه، مسئولین فناوری اطلاعات، کارشناسان دفتر بودجه و کارشناسان مالی نسبت به همکاری با مسئولین اجرایی در امور مربوط به قرارداد (بهزیستی و پشتیبانی) اقدام نمایند. بخش ها). برای اجرای صحیح آن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید