آرسنال برای جذب طارمی چقدر باید هزینه کند؟

در جدیدترین اخبار در این زمینه، سایت فوتبال لندن گزارش داد که آرسنال می تواند با پرداخت 17 میلیون پوند جایگزین مناسبی برای گابریل ژسوس در خط حمله پیدا کند تا مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی را به خدمت بگیرد.

ناشر انگلیسی نوشت: ژسوس مهاجم برزیلی پس از مصدومیت زانو در جام جهانی با یک طلسم در کنار زمین روبرو می شود، به این معنی که توپچی ها ممکن است برای جذب به دنبال راه حل کوتاه مدت باشند.

شاگردان میکل آرتتا پس از 14 بازی در صدر جدول لیگ برتر هستند و از گابریل ژسوس باید به خاطر عملکرد فردی او پس از جدایی از منچسترسیتی تشکر کنند. این بازیکن 25 ساله 5 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد و با بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی خط مقدم قدرتمندی را تشکیل داد.

با این حال، آرتتا هفته گذشته وقتی باشگاه تایید کرد که عیسی پس از عمل جراحی مصدومیت زانو از میادین دور خواهد شد، ضربه بزرگی خورد. مصدومیت ژسوس، ادی نکتیا را به عنوان تنها شماره 9 طبیعی باشگاه باقی می گذارد، به این معنی که مدیر فنی ادو وظیفه دارد یک بازیکن جدید به تیم آرتتا اضافه کند. در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات ماه آینده، “توپچی ها” دوباره به فکر جذب طارمی افتادند.

دیدگاهتان را بنویسید