آزادی 8 زندانی در لت با حضور خادمان آستان قدس امام رضا (ع)


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855099

همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت هشتمین اختر تابناک در آسمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در شهرستان نکا، آزادی هشت زندانی در این شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، کارکنان حرم رضوی با حمل پرچم امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در شهر نکا مهمان شهروندان نکا شدند.

ابتدا خادمان و سفیران امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه نکا حضور یافتند و در مراسمی کوتاه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با مسئولان این شهرستان دیدار و برنامه های خود را در نکا آغاز کردند.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در اولین دقایق ورود خدام به شهرستان گفت: امام رضا (ع) محل ملاقات و قبله قلوب همه ایرانیان است که لحظه بسیار مهمی است.

وی افزود: در سرزمینی که نور هست، ولایت و پاسداری از ولایت لازم است زیرا خیلی ها می خواهند در استان باشند.
کاروان زیر سایه خورشید حجت الاسلام میرزایی روحانی نیز دهه کرامت را بهانه ای برای معطر شدن کشور به عطر رضوی عنوان کرد.

در حاشیه برنامه کاروان سایه خورشید به برکت وجود پرچم مقدس امام رضا (ع) با وام بالغ بر 150 میلیون تومان 8 زندانی در ساختمان دادگاه شهر لت آزاد شدند.

به پیروی از پرچم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در منزل شهید لقمانی، مدرسه آیت الله نصیری، مجتمع ماشین آلات صنعتی دانشبانیان فولاد و در نهایت مردم روستاهای گلهل و اطرب حضور یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید