آقای فرخ نژاد! این قد بد است/ تو فقط یک «بازیگر خوب» بودی!


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918182

روح اله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایشگاه های سازمان سینمایی کشور به مواضع اخیر حمید فرخ نژاد بازیگر سینما واکنش نشان داد و خطاب به وی تاکید کرد; حنای تو دیگر رنگی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نظارت بر نمایشگاه‌های سازمان سینمایی کشور در واکنش به پست‌های اینستاگرامی حمید فرخ نژاد بازیگر سینما در خصوص ناآرامی‌های اخیر، یادداشتی صادر کرد.

در متن یادداشت سهرابی با عنوان «آقای بازیگر! این ارتفاع کم است.

اولین اصل مبارزه، پذیرش هزینه های مربوطه است. با جان و مال مردم نمی توان موضع مبارزه و انقلاب را گرفت. در انقلاب 57 همه مبارزان آن در داخل کشور بودند و در خیابان ها، مساجد، انجمن ها، مجالس و تظاهرات دوشادوش مردم قدم می زدند و برای پیشبرد اهداف انقلابی خود هزینه های سنگین مادی و معنوی را متحمل می شدند. فرزندان آنها به دست مردم کشته شدند و از درآمد مالی خاصی از دولت استفاده نکردند زیرا منتقد حکومت دیکتاتوری بودند. لذا خود مردم بودند و خود را بالاتر و برتر از مردم نمی دیدند و دقیقاً به همین دلیل بود که مردم با آنها همراه بودند.

اما شما چطور؟ آقای بازیگر! بیایید فقر مطلق سواد سیاسی، تاریخی و اجتماعی را نادیده بگیریم. ایرانی ها هنوز فراموش نکرده اند که چگونه 80 میلیون از آنها را فدای یک تار موی فرزند آمریکایی خود کردید! مردم فراموش نخواهند کرد که چگونه از فرزندان خود در هزاران کیلومتری ایران محافظت کردید، اما فرزندان آنها را به خیابان فرا خواندید و خون آنها را انقلابی متقلبانه کردید! مردم فراموش نخواهند کرد که در همان زمان که با حکومت دیکتاتوری مبارزه می کردید، در پروژه های آن دولت غوطه ور شدید و میلیاردها میلیارد پول حتی بدون حضور در مقابل دوربین برداشتید و به حساب خانواده خود در خارج از کشور ریختید!

این دولت باید بیست سال پیش شما را بیرون می انداخت تا بیست سال بعد پس از سوء استفاده های فراوان و کسب پول های فراوان از پروژه های ارگانیک و ضمانت های مالی چندین نسل بعد از شما در آمریکا هوای فریبنده آزادی و ضد دیکتاتوری شما را نمی زند!

من با آن گروه کوچکی که هنوز از ماهیت واقعی تو و امثال تو خبر ندارند کاری ندارم، اما حنای تو برای اکثریت مردم دیگر رنگی ندارد و این نگاه و نوشته عاریتی و عاریتی آخرین میخ بود تابوت فریب و تناقض شماست و چه خوب که بالاخره مجبور شوید. نقاب نفاق را از چهره خود برداشته اید تا دیگر این حکومت به امیال پست و میهن پرستانه شما طمع نداشته باشد.

مردم فراموش نخواهند کرد که شما یکی از پرکارترین دست اندرکاران فعالیت های امنیتی و حتی ایدئولوژیک این حکومتی بودید که دیکتاتور آن نامیدید. امروز که وارد مرحله دیگری از نقش آفرینی خود شده اید، به احترام برخوردهای دوستانه ای که در این چند ماه با یکدیگر داشتیم، می خواهم بگویم. آرزو می کنم این پست حقیر را اشغال نکنید و با وارد شدن به مارپیچ دروغ به زندگی حرفه ای خود اینگونه پایان دهید!

تو بازیگر خوبی بودی، اما فقط یک بازیگر خوب!

دیدگاهتان را بنویسید