روند انتخابات ناقص بود و هیچ شخص دیگری جز تاج در کار نیست/آقای تاج; مشکل فوتبال ایران تو بودی!


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884113

ما بسیار محدود هستیم و فضای فوتبال کشور بسیار بسته است.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: روند انتخابات در فدراسیون فوتبال اشتباه بود چرا که فردی جز مهدی تاج وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میتبی جباری بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال و سپاهان درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کاملا مشخص است که چه کسی رئیس فدراسیون می شود. مهدی تاج رئیس بعدی فدراسیون است و با خطر عدم انتخاب نیامده است. تاج آماده حل مشکلات تاج است. شرایط فوتبال ما چنین است و کمبود مرد وجود دارد. هیچ کس برای حل مشکلات ناشی از تاج وجود نداشت. تا زمانی که خودش به همان مکان برگردد حاضر به توضیح نیست.

وی در ادامه گفت: اگر این تیم ملی ایران (در دوران ریاست تاج) با اسکوچیچ نتیجه نمی گرفت، درگیر فاجعه فوتبالی بودیم. تو رفتی و رفتی و بین المللی مصدوم شد. تا آن زمان تیم ملی به جام جهانی رسیده بود و پول رسیده بود. وقتی برگشتی کاری کردی؟ خودش می گوید ما آمده ایم پرونده ها را قضاوت کنیم. تو بودی. اگر مردم این مملکت فرصت داشتند چنین اشتباهاتی را جبران کنند، احکام بسیار کمتر می شد.

جباری درباره روند انتخاب در فدراسیون فوتبال گفت: روند انتخاب اشتباه است چرا که غیر از او فرد دیگری وجود ندارد. زمانی که حد و حدود را تعیین کنیم، رئیس فدراسیون می تواند برای دور بعد رای جمع آوری کند. اگر خودش نمی خواهد این کار را انجام دهد، فرد مورد حمایت به جای او قرار می گیرد.

او درباره وضعیت تیم ملی گفت: مورینیو نیز با نتایج سنجیده می شود. اسکوچیچ با بهترین نتایج تیم ملی را به جام جهانی رساند. چرا با اسکوچیچ به جام جهانی نروید؟ دخالت افراد سیاسی در بحث فنی اشتباه است و هر مربی دیگری اگر جای اسکوچیچ بود زمین وحشتناکی را ایجاد می کرد!

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: آیا در کشور ما مدیری وجود ندارد؟ در این فوتبال چه کرده اید که مدیریت فوتبال و نخبگان وارد نمی شوند و مشکلات را حل نمی کنند؟ آقایان می گویند 10 سال مدیریت فوتبالی داشته اند و در 2 روز یاد می شود.

وی در خصوص انتخاب مهدی تاج تاکید کرد: مدیری می خواهیم که روابط فاسد فعلی فوتبال را نشناسد. هر کدام از مدیران فوتبال آمده اند، جای پای قبلی را گذاشته اند. واضح است که فوتبال بهتر نمی شود. اینکه مثلاً یک نفر را از خارج بیاوریم که نمی داند در این فوتبال چه خبر است و ظرفیت و توانایی ما را می داند و برنامه می دهد. اگر تاج رای نیاورد، دیگری رای می دهد و همه همین هستند.

ستاره سابق تیم فوتبال استقلال اذعان داشت: واقعاً مایه شرمساری است و این انتخاب یک گام به عقب ناامیدکننده است. تاج جایگاهی را که در AFC فوتبال ایران دارد دارد، بعد فکر می کند اگر اینفانتینو یا شیخ سلمان او را مهدی خطاب کنند! بنابراین آنها بسیار به او نزدیک هستند. در واقع او انتظار دارد که او را آقای تاج خطاب کنند.

بالاخره جباری به فوتبال برتر گفت: ما خیلی محدود هستیم و فضای فوتبال کشور خیلی بسته است. ما در خودمان هستیم و بازیکنان خود را داریم که برای آنها جام را برگزار می کنیم. نیمکت مربیانمان را طوری انتخاب می کنیم که نیمکت حریف برنده درگیری و نبرد باشد. آنها از نوشتن یک اساسنامه فوتبال صحبت می کنند که انگار خودمان را می کشیم. این یک موضوع بسیار ساده در مدیریت فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید