آقای هاس در حال بازگشت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی/ استراحت و کادرفنی «بنا» با عکس یادگاری!


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856282

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان سرانجام پس از مدتی خارج از اردو به تمرینات تیم ملی بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اوایل این هفته محمد بنا پرافتخارترین سرمربی تاریخ کشتی کشورمان به دلیل به اصطلاح خستگی و مشکلات شخصی از اردوی تیم ملی انصراف داد و همین موضوع نگرانی هایی را در آستانه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ایجاد کرد. قهرمانی جهان در کشتی

از آنجایی که چرخه انتخابی تیم ملی برای این دو رویداد مهم هنوز کامل نشده و مسافران قونیه یا بلگراد هنوز مشخص نیستند، استعفا یا عصبانیت آقای خاص کشتی موجی از نگرانی و سردرگمی اعضای فدراسیون و حتی خارجی ها را به راه انداخته است. در اردو تیم ملی بسازید.

محمد بنا امروز در حالی به اردوی تیم ملی کشتی در خانه رفت که هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و رئیس فدراسیون از همکاری وی حمایت کردند و نظرات خود را برای رفع مشکلات از طریق سرمربی پرافتخار اعلام کردند. تیم ملی کشتی شهید صدرزاده بازگشت.

فدراسیون کشتی برای تکذیب شایعه استعفای نهایی، دلخوری بنا از فدراسیون و هر موضوع دیگری، عکسی از استراحت بنا در کنار سایر مربیان تیم ملی را در سایت منتشر کرد.


debadb74 ba8e 49f6 a72b 9eb0cd538cf1 خبر خاکستری

به نظر می رسد این اتفاق می افتد. آرامش نسبی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازگشته و مربیان به همراه شاگردان خود چرخه انتخابی را تکمیل و ملی پوشان ایران را در میادین مهم اسلامی و بین المللی شناسایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید