اتفاق جالب در آخرین روز اردو؛ عکس یادگاری رزمندگان با محمد بنا/ توصیه های آقای سرمربی به نونهالان برای آینده


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876615

اردوی تیم کشتی نهال به پایان رسید و شور و شوق کشتی گیران نهال برای گرفتن عکس یادگاری با محمد بنا از نکات جالب آخرین روز این اردو بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی 10 روزه تیم کشتی فرنگی در حالی به پایان رسید که 88 کشتی گیر و آزادکار منتخب کشورمان تجربه متفاوتی را در زندگی ورزشی خود ثبت کردند.

اردوی اردوی تیم های ملی کشتی شهید حاج کاسم سلیمانی و تمرین در خانه کشتی شهید مصطفی صدرازاده و شهید ابراهیم هادی از برنامه های این اردو بود که باعث شد ورزشکاران اول تمرین کشتی در محل.جایی که قهرمانان و مدال آوران بزرگ کشتی تمرین می کنند.

دیدن رزمی کاران و مربیان مطرح از نزدیک باعث شده بود که ورزشکاران حاضر در این اردو روزی انگیزه بیشتری برای تمرین داشته باشند.

در کنار مبارزان مطرحی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، کامران قاسم پور، هادی ساراوی و بسیاری دیگر از مبارزان بزرگسال و سرشناس، چهره محبوب دیگری که در کانون توجه مبارزان نونهال قرار داشت، محمد بنا سرمربی بود. تیم ملی کشتی فرنگی مربی برتر عصر ورزش ایران که همزمان با اردوی نونهالان تیم کشتی بزرگسالان را برای حضور در جام جهانی صربستان آماده می کند.

اردوی نونهالان روز گذشته در شرایطی به پایان رسید که تعدادی از نونهالان قبل از بازگشت به خانه با دیدن ساختمان کمپ تیم ملی به سمت آن رفتند و با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عکس یادگاری گرفتند. .

علاوه بر کشتی گیران، آزادکاران نونهال نیز علاقه زیادی به گرفتن عکس با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نشان دادند تا نشان دهند محبوبیت این مربی تنها به کشتی گیران محدود نمی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز به درخواست کشتی گیران برای عکاسی پاسخ مثبت داد و در گفتگویی کوتاه سعی کرد در مورد آینده کشتی گیران توصیه هایی را به آنها بدهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید