برنامه بازی های آسیایی 2022 محمد بنا

برنامه بازی های آسیایی 2022 محمد بنا

محمد بنا روز جمعه گفت: سه مرحله اردوی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده که به مغولستان اعزام می شود.

وی گفت: تقریبا نفرات اصلی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نفرات برتر جام تختی هستند اما نفرات مشخص نشده اند اما در دومین اردوی تیم ملی که از 11 فروردین ماه آغاز می شود. معرفی نفرات بعد از 4 تا 5 روز در دستور کار قرار می گیرد.» (16 تا 19 فروردین) با اطلاعیه فدراسیون مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه نفرات باید 27 فروردین ماه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند، گفت: 38 کشتی گیر در حال آماده سازی برای اردوی تیم هستند و در مجموع در 14 تا 15 جلسه اردو و ترکیب تیم شرکت می کنند. برای مسابقات مختلف «از بین بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه، جام جهانی صربستان و بازی های آسیایی از دل انتخاب شد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تورنمنت بین المللی برای حضور قدرتمندتر در مسابقات پیش رو در دستور کار قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: قطعا تورنمنت بین المللی داریم. برنامه مسابقات در بازه زمانی ژوئن تا جولای 1411 در نظر گرفته شده است.تعداد این مسابقات از 7 تا 10 اردو می باشد که به موقع مشخص می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جام جهانی با تحریم روسیه تغییر خواهد کرد، گفت: بهتر است روس ها را داشته باشیم. ما می خواهیم با آنها در مسابقه پیروز شویم. اما هنوز مشخص نیست که روسیه در این رقابت ها شرکت خواهد کرد یا خیر، زیرا شش ماه تا جام جهانی باقی مانده تا تحریم های ورزشی علیه این کشور لغو شود.

بنا کشتی ایرانی را قوی ترین دانست و گفت: فقط کشتی روسی کمی به ما نزدیکتر است.

دیدگاهتان را بنویسید