کری محمد بنا برای استقلالی ها بعد از قهرمانی

کری محمد بنا برای استقلالی ها بعد از قهرمانی

من و علیرضا دبیر به خانه کشتی رفتیم. جایی که قهرمانان کشتی ایران تمرین کردند. رئیس فدراسیون کشتی ما را با مربی عصر ورزش ایران محمد بنایی عزیز و مهربان تنها گذاشت و گفت به جای من با این اسطوره ورزش ایران صحبت کنید که حرفی برای گفتن دارد. منشی رفت و با محمد بنا صحبت کردیم. از کشتی و المپیک گرفته تا فوتبال و قهرمانی استقلال و سینما و …

محمد بنا گفت: اول از همه خوشحالم که بچه ها را از اخبار ورزشی اینجا در خانه کشتی می بینم. من عاشق مبارزه و کشورم هستم و باور کنید وقتی در خانه هستم و می جنگم به چیزی جز مبارزه و مدال و افتخار برای ایران فکر نمی کنم. جنگیدن تمام زندگی من است و آن را دوست دارم. خوشحالم که این خانه کشتی با همت آقای دبیر ساخته شد و امیدوارم در مسابقات آینده به ویژه المپیک پاریس موفق و سربلند باشیم. من اولین فوتبالیست بودم اما پدرم مرا کتک زد و رفتم دعوا. شاید اگر این دعواها نبود من اصلا جنگنده و بعدها مربی کشتی نمی شدم.

محمد بنا ادامه داد: خرابه بود. باور کنید من 17 سال در جایی زندگی کردم که هیچکس دوست ندارد دو روز زندگی کند، اما حالا این فرصت ها را می بینید. آنها حتی تحت تأثیر کشورهای اروپایی که به اینجا می آیند نیز هستند. البته کشتی هم همین امکانات را دارد. ما استعدادهای خوب زیادی داریم که به راحتی می توانند اینجا تمرین کنند و استراحت کنند و برای بازی های آسیایی، جهانی و المپیک آماده شوند. این را هم بگویم که این همه افتخار حاصل تلاش همه مربیان و کشتی گیران است نه فقط خود محمد بنا.

با اسطوره کشتی ایران در مورد مشکلات کوچک کشتی زیاد صحبت کردیم که در ادامه به تفصیل آن را برای شما بیان خواهیم کرد. اما محمد بنا، پرسپولیسی قدیمی نیز نکات جالبی درباره قهرمانی استقلال بیان کرد و گفت: ابتدا این قهرمانی را به همه استقلالی ها تبریک می گویم. اتفاقا خیلی از پسرهای کشتی فرنگی استقلالی هستند و برای من می خوانند اما همه آنها حریف من نیستند! به آنها می گویم پرسپولیس 5 سال قهرمان شد و الان استقلال در یک سال قهرمان می شود. (خنده)

دیدگاهتان را بنویسید