آلومینیوم باعث شد دروازه بان استقلال بنشیند!

آلومینیوم باعث شد دروازه بان استقلال بنشیند!

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال درباره بازی استقلال در هفته دهم لیگ برتر گفت: استقلال به روند صعودی خود ادامه داد و نسبت به ابتدای لیگ کیفیت بهتری از خود نشان داد.

وی افزود: کار تیمی استقلال خیلی خوب انجام می شود. اگر بخواهم به هر سه موقعیت بازی نگاه کنم. وقتی تیم توپ را در اختیار دارد، وقتی توپ را از دست می دهد و وقتی می خواهد توپ را پس بگیرد، باید بگویم استقلال وقتی توپ را در اختیار دارد کاملاً درست است و با برنامه کار می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: استقلال به خوبی از جناحین توپ را می گیرد یا به عمق خط دفاعی حریف حمله می کند. وقتی توپ را از دست می دهد، بلافاصله آن را پس می گیرد. من موقع بازی با آلومینیوم و این اتفاق، ثانیه شماری می کردم، یعنی. بیرون آوردن توپ 5 ثانیه بیشتر طول نکشید. اما چیزی که ما را نگران می کند بحث داوران است.

حاجی پور خطاب به مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: از فتح الله زاده می خواهیم وارد امور داوری شود و حتی در صورت نیاز با مسئولان مربوطه جلسه ای برگزار کند. استقلال را مقابل تیم فولاد دیدیم، چقدر عالی بود. شاگردان جواد نکونام به اصطلاح کی روش فوتبال بازی می کنند و ورود به محوطه 18 قدم و نزدیک شدن به دروازه کار بسیار سختی است اما استقلال بارها به عمق دفاع نفوذ کرد اما در چند صحنه بازیکنانش به زمین کشیده شدند. در محوطه جریمه با اشتباه، داور پنالتی را نگرفت

وی با اشاره به آخرین بازی استقلال مقابل نماینده اراک، تصریح کرد: در قرن جدید و در سبک امروزی فوتبال، این گونه شیوه های ارائه فوتبال از بین رفته است. تیم آلومینیوم رسماً یک اتوبوس بیرون درب خود پارک کرده بود و در طول مسابقه هیچ کاری انجام ندادند به جز چهار یا پنج دقیقه که کنترل طراحی و گیم پلی را در دست گرفتند. بازی مقابل چنین تیم هایی واقعا سخت است.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو و تیمش کار دیگری نمی توانستند بکنند! پیش از این در نیمه دوم همه عوامل هجومی را وارد زمین کردند اما متاسفانه داور علاوه بر اتوبوس بازی حریف، خطایی در قضاوت عملکرد ضعیف و توپی که به مدافع آلومینیوم برخورد کرد ندید.

حاجی پور با اشاره به بازی یک طرفه استقلال و آلومینیوم یادآور شد: حتی در دقایق بازی، حسینی (دروازه بان استقلال) به حدی خسته بود که برای حفظ بدنش از سرد شدن روی چمن نشست.

وی در پایان تاکید کرد: ضد فوتبال، خطا و قطع توپ استقلال تنها دستاورد اراکی برای گرفتن حداقل امتیاز بود! قطعا هیچ کدام از فوتبال دوستان اراکی این تیم را دوست ندارند و از این نوع بازی ها خوششان نمی آید. آلومینیوم با این بازی شهرت فوتبال اراک را به دست آورد. تیم اراک را قبلاً دیده بودیم که حمله می‌کرد و جلو می‌رفت اما این تیم یک قدم فراتر از ضدفوتبالی رفت و علیه ورزش کار کرد زیرا قاعده و اصل ورزش بر شادابی و حرکت است نه کمبود توپ و اشتباه.

دیدگاهتان را بنویسید