آماده باش، ساپینتو، برای ستاره خشمگین

آماده باش، ساپینتو، برای ستاره خشمگین

سرمربی پرتغالی استقلال در تمرین چند روز اخیر با جلالی صحبت کرد و به او اعلام کرد که اگر بتواند در چند روز آینده با این شرایط خوب در تمرین حاضر شود، او را از ابتدا به زمین بازگرداند.

ابوالفضل جلالی پس از هفته ها نیمکت نشینی مقابل تراکتورسازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان آمد و هیچ نشانی از بی انگیزه بودن نداشت و هر هفته طوری بازی می کرد که یکی از بازیکنان اصلی استقلال است. این مدافع چپ یک گل زیبا به تراکتورسازی زد و بارها چپ را شکست. او قبل از تعویض در دقایق پایانی یکی از بازیکنان خوب استقلال بود تا جایی که ریکاردو ساپینتو در نشست خبری از عملکرد او تمجید کرد.

ابوالفضل جلالی با این بازی نشان داد که می تواند در کنار جدایی از جمع آبی ها برای آینده اش برنامه ریزی کند و در تیم ریکاردو ساپینتو می تواند یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در فاز هجومی باشد. ساپینتو معتقد است انگیزه ابوالفضل جلالی بسیار بالاست و قصد دارد در دیدار مقابل نساجی او را از ابتدا به میدان بفرستد و از فاز هجومی و پاس تیمش استفاده کند.

گفتنی است جلالی جوان ترین بازیکن ایران در جام جهانی بود و کارلوس کی روش به او اعتقاد خاصی داشت و در دیدار ایران و آمریکا جلالی در نیمه دوم بازی کرد و بازی خوبی ارائه کرد و همه فکر می کردند جلالی است. بازیکن ثابت ریکاردو، ساپینتو خواهد بود، اما سرمربی پرتغالی استقلال سبک بازی جعفر سلمانی را در پیش گرفته و او را ترجیح داده است.

دیدار نیمه نهایی تیم های استقلال و نساجی از ساعت 18:30 روز چهارشنبه 12 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید