آماده باش برای ستاره جوان استقلال

آماده باش برای ستاره جوان استقلال

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ مازندرانی استقلال که تابستان امسال در آستانه بازگشت به سایپا و جدایی از این تیم بود، همانند دوران دراگان اسکوچیچ با حضور کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این ملی پوش که دقایقی برای استقلال در تیم باشگاهی خود بازی کرد، یکی از بازیکنان مورد اعتماد و مورد علاقه کارلوس کی روش در تدارکات قبل از جام جهانی بود. جلالی در دیدار مقابل اروگوئه (در اتریش) تقریباً دو سوم بازی را در ترکیب اصلی قرار داد و در دیدار مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی به میدان رفت. اما در نهایت کارلوس کی روش در دیدار مقابل انگلیس میلاد محمدی را به احسان حاج صفی و ابوالفضل جلالی ترجیح داد.

حالا از اردوی تیم ملی خبر می رسد که سرمربی پرتغالی آن تیم به ابوالفضل جلالی اجازه داده در صورت آمادگی به مصاف ولز برود. هرچند کی روش ثابت کرد که عادت دارد فوتبالدوستان کشورمان و البته کادر فنی حریف را نسبت به ترکیب تیم ملی غافلگیر کند. بنابراین نمی توان روی حضور جلالی در ترکیب اصلی حساب کرد اما بعید نیست که کی روش با تکیه بر انگیزه بالای این بازیکن تصمیمی غیرمنتظره برای دیدار مقابل ولز بگیرد.

لازم به ذکر است؛ دومین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر روز جمعه از ساعت 13:30 به مصاف تیم ولز می رود. اعضای این تیم در اولین دیدار با نتیجه 6 بر 2 انگلیس را شکست دادند و هم اکنون در رده چهارم گروه خود قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید