آمار خیره کننده ستاره پرسپولیس

آمار خیره کننده ستاره پرسپولیس

22 بازی لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که وحید امیری اردیبهشت امسال به دنبال مصدومیت از ناحیه کمر و پس از ماه ها دوری از هم تیمی هایش در پرسپولیس و اردوهای تیم ملی، در اردیبهشت ماه امسال تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در این فصل لیگ یک را نیز از دست داد.

وحید امیری برای اولین بار در این فصل در دیدار مقابل ملوان در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و 80 دقیقه در ترکیب این تیم قرار گرفت.

نکته جالب در مورد این بازیکن این است که وحید امیری از مجموع 22 هفته رقابت های لیگ برتر در 16 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته است و از ابتدا تاکنون 14 بازی در ترکیب حضور داشته است. او تنها در دو بازی مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان به جمع یارانش در بیرون اضافه شد.

مجموع دقایق این بازیکن در 16 بازی این فصل که برای پرسپولیس انجام داده به 1272 دقیقه رسیده است که میانگین 80 دقیقه در تمامی رقابت ها برای این بازیکن باقی می ماند.

از آن مهمتر امیری در 11 بازی پرسپولیس در این فصل 90 دقیقه در این تیم حضور داشته و به عنوان بازیکن فیکس در پرسپولیس چشم و چراغ سرمربی تیمش بوده است.

جالبتر اینکه امیری از زمان بازگشت از جام جهانی (که در هر سه بازی تیم ملی نیمکت نشین بود) در تمام دیدارهای بازی با استقلال (دربی) تا هفته گذشته فیکس شد و در 88 تعویض شد. تنها در یک دقیقه مقابل نساجی مازندران جای خود را به حامد پاکدل داد.

وحید امیری در تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر یکی از آماده ترین بازیکنان بوده است و با توجه به درخشش این بازیکن در هفته های اخیر به خصوص مقابل سپاهان و تراکتورسازی، انتظار می رود در دیدار حساس هفته بیست و سوم مقابل سپاهان در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد. ، به میدان بروید

دیدگاهتان را بنویسید