بدهی خیره کننده پرسپولیس به بازیکن منفور

بدهی خیره کننده پرسپولیس به بازیکن منفور

هفته گذشته در گزارشی ابهاماتی را در خصوص صدور کارت بازی توسط دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس مطرح کردیم. این گزارش حاکی است بر اساس ماده یک دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی، به دلیل صدور حکم قطعی در بازی اوساگونا و پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن، کارت بازی پرسپولیس تاجیکستان نباید صادر می شد.

بر اساس ماده 1 این دستورالعمل، مسئولیت بررسی اینکه پرونده نهایی باشگاه ها بر عهده دپارتمان بین المللی و کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال است. نورشارک، رئیس کمیسیون تعیین وضعیت بازیکنان در این خصوص توضیح داد که به دلیل اینکه مطالبات اوساگونا باید از مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ به حساب این بازیکن در قطر واریز می شد، کارت بازی صادر کردند.

با وجود گذشت 10 روز از اظهارات نور شارک، هنوز مطالبات اوساگونا پرداخت نشده است. به گزارش خبرنگار ایسنا، باشگاه پرسپولیس هنوز شماره حساب اوساگونا را به لیگ فوتبال اعلام نکرده و به همین دلیل مطالبات بازیکن خارجی پرسپولیس پرداخت نشده است.

حنانوف یکی از این دو بازیکن تاجیکستانی در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی تواند برای پرسپولیس به میدان برود اما از طرفی با وجود اینکه صفروف مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارد اما در سه بازی اخیر برای آنها به میدان نرفته است و ممکن است این مورد به نظر برسد. اوساگونا نباشید دلیل بازی نکردن این بازیکن تاجیک است.

پیش از این باشگاه گل گهر با امتیاز و جریمه های مالی سنگین مواجه شده بود، زیرا کارت بازی اریک بیناما بوکوم بازیکن گابنی بر اساس مدارک جعلی صادر شده بود. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس ریسک نداشتن سرنوشت گلگوتا را نپذیرفته و فعلا قصد استفاده از تاجیک ها را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید