حمایت عجیب یک بازیکن پرسپولیس از سرمربی منفور سرخ ها

حمایت عجیب یک بازیکن پرسپولیس از سرمربی منفور سرخ ها

طبق اعلام فدراسیون فوتبال مصر، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر را ترک کرد.

«پدرو بارنی» مربی پرتغالی با سابقه فوتبال مصر و همچنین بازیکن ایرانی پرسپولیس (با هدایت مانوئل ژوزه) از عملکرد کیروش در تیم ملی مصر دفاع کرد.

بارنی گفت: جدایی کیروش از مصر یک تصمیم شخصی است و ما باید به او احترام بگذاریم، اما در واقع تیم مصر کیروش را از دست داد زیرا او مربی بزرگ و با تجربه ای است.

وی در دفاع از عملکرد کیروش در مصر گفت: فدراسیون مصر بیش از من و همه می داند که کیروش در مدت حضورش در این کشور موفق بوده است.

سرمربی پرتغالی درباره نارضایتی از سبک دفاع از کیروش در مصر نیز خاطرنشان کرد: من الان در مصر کار نمی کنم و شرایط تیم ملی مصر را نمی دانم، اما هر مربی ایده و استراتژی خودش را دارد. در مجموع تیم مصر در جام ملت های آفریقا عملکرد خوبی داشت و با شکست در ضربات پنالتی مقابل سنگال به فینال رسید و به جام جهانی نرسید.

بارنی درباره ویژگی های مربیان پرتغالی که باعث شد در فوتبال مصر کار کنند، گفت: مربیان پرتغالی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در بسیاری از کشورها حضور دارند، نه فقط در لیگ مصر. ما مربیان بزرگی داریم که در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا کار می کنند و بسیار موفق بوده اند. من در مورد اسامی خاص صحبت نمی کنم، اما در کل مربی پرتغالی در کار خود صادق است.

زمانی که بارنی و مانوئل ژوزه در پرسپولیس بودند، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بود. در آن زمان کیروش و خوزه با هم درگیری های زیادی داشتند و دعوای رسانه ای آنها تا مدت ها سوژه رسانه های ایران بود. در حال حاضر حمایت دستیار خوزه از کیروش یکی از نکات برجسته در کشور دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید