قاتل پرسپولیس در مراکش منفور شد!

حضور عبدالرزاق حمدالله در فهرست تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 قطر یکی از اتفاقاتی بود که قبل و در جریان جام جهانی مورد بحث و توجه بسیاری از فوتبالدوستان این کشور قرار گرفت. این بازیکن در شرایطی در لیست بازیکنان مراکش قرار گرفت که ولید رکارکی در ابتدا تمایلی به دعوت از او نداشت اما فشار برخی هواداران به این تصمیم منجر شد.

اما حمداله آنطور که انتظار می رفت در آن دیدارها حاضر نشد و با عملکرد ناامیدکننده خود مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت. این نارضایتی تا جایی پیش رفت که حمدالله به دلیل حجم بالای کامنت های منفی، کامنت های صفحه شخصی خود در صفحه اینستاگرام را بست.

این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که حمداله پس از سه سال و نیم دوری از تیم ملی مراکش در بازی دوستانه با گرجستان به تیم ملی بازگشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت و سپس در دیدار با کرواسی در مرحله گروهی. او عملکرد قابل قبولی داشت اما خیلی زود اوضاع برای این بازیکن چرخید. عملکرد ضعیف این بازیکن مقابل کانادا باعث شد هواداران علیه او شعار دهند.

قاتل پرسپولیس در مراکش منفور شد!

اما اعتراضات به عملکرد حمدالله در دیدار نیمه نهایی مقابل فرانسه به اوج خود رسید. جایی که او با تنها رفتن و پاس ندادن به هم تیمی هایش موقعیت های خوبی را از دست داد تا همین موضوع باعث شکست مراکش و عصبانیت سرمربی این تیم شود.

حمدالا اکنون امیدوار است که بازی برگشت مقابل کرواسی به او فرصتی بدهد تا در بازگشت به تیم ملی مراکش ارزش خود را ثابت کند و به هوادارانی که خواستار بازگشت او بودند پاسخ دهد.
البته این بازیکن با مشکلات زیادی از جمله قهر رکراکی مواجه است. پیش از این سرمربی مراکش پس از عملکرد ضعیف این بازیکن مقابل کانادا، در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال از حمدالا در آرنج تیمش استفاده نکرد و باید دید با این اتفاقات این بازیکن فرصتی برای اثبات خود خواهد داشت. در مسابقه مقدماتی مقابل کرواسی. انجام دهید یا نکنید

اگر این فرصت در اختیار حمدالا قرار گیرد، او می تواند با گلزنی خشم هواداران و سرمربی تیم را کم کند، اما در غیر این صورت، دیدار مقابل کرواسی احتمالا آخرین حضور این بازیکن برای تیم ملی مراکش خواهد بود، چرا که او در حال حاضر جایگزین بازیکنانی مانند طارق تیسودالی و ایوب الکعبی می شود که در مرحله مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید