آندرانیک تیموریان به استقلالی ها هشدار داد

آندرانیک تیموریان به استقلالی ها هشدار داد

آندرانیک تیموریان در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: به نظر من نسبت به چند سال اخیر که استقلال به دلایلی نتوانست مقام اول لیگ برتر را کسب کند، سال مساعد هستند.” تغییراتی در مدیریت ایجاد شد و با آمدن آقای آجورلو، باشگاه به ثبات خاصی رسید و بازیکنان مدنظر آقای مجیدی جذب شدند و نیروی قوی و خوبی به تیم تزریق شد.

وی با اشاره به اختلاف 6 امتیازی استقلال با تیم دوم جدول گفت: 6 امتیازی که استقلال با آن از سایر تیم ها جلوتر است تضمین نسبتا خوبی است اما آنها نباید به این 6 امتیاز خوشحال شوند. بودن.

تیموریان ادامه داد: با آقای مظلومی 6 امتیاز اختلاف داشتیم اما متأسفانه به دلیل مصدومیت هایی که در تیم پیش آمد نتوانستیم قهرمان لیگ شویم و فقط جام حذفی را به دست آوردیم اما امیدوارم استقلال پتانسیل بالایی داشته باشد و بازیکنان خوبی داشته باشد. و فوتبالی که بازی می‌کند، امسال بعد از ده سال می‌تواند یک جام زیبا به هوادارانش بدهد تا هواداران با قلب بیشتری به ورزشگاه بیایند و مسابقات را تماشا کنند.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به اینکه این تیم بازی های خود را از نظر اقتصادی و با یک گل می برد، گفت: در حال حاضر در فوتبال دنیا بازی با بیش از سه امتیاز تماشا می شود و تعداد گل ها تفاوتی ندارد. اهداف و طرز تفکر سرمربی و کادر تیم و مدیریت باشگاه و اینکه در چه استراتژی هستند و در جهت این اهداف گام بردارند. شاید یک بازی 1-0 به پایان برسد و یک بازی گل های بیشتری داشته باشد. قهرمانی در لیگ امسال برای استقلال تهران مهم است. ما نمی توانیم بی امان در لیگ بازی کنیم و امتیازاتی را که به سختی به دست آورده ایم از دست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه استقلال از نیم فصل اول پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتر شد و استقلال توانست نتایج قابل قبول تری بگیرد و آرنج بهتری داشته باشد. البته این تیم در فاز هجومی هم کاستی هایی داشت اما در مجموع خیلی بهتر از نیم فصل اول کار کرد.

کاپیتان سابق استقلال در پایان شش هفته پایانی لیگ گفت: چند بازی اخیر لیگ هم برای بالای جدول و هم برای قعرنشینان مهم است. یکی برای قهرمانی می جنگد و یکی برای قرار نگرفتن در دسته پایین. هر بازی برای خودش جذابیت خاصی دارد. بازیکنان استقلال سکویی برای قهرمانی در لیگ دارند، تیم های پایین سکوی دیگری برای خود فراهم کرده اند تا سقوط نکنند. از طرفی هر چه به پایان لیگ نزدیکتر می شویم، انجام بازی ها و کسب امتیاز و امتیاز دادن به تیم های رقیب سخت تر می شود. استقلال باید در این چند بازی دقت و هوشمندی بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید