فرهاد مجیدی به استقلالی ها هشدار داد

فرهاد مجیدی به استقلالی ها هشدار داد

تیم فوتبال استقلال خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند و شاگردان مجیدی در اولین گام پس از استراحت باید در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان بروند؛ برخوردی حساس که شاید بتواند معادلات قهرمانانه را حل کند و ممکن است آن را پیچیده کند. در هر صورت آبی ها اگر با امتیاز زمین را ترک کنند امید خود را برای قهرمانی زنده نگه می دارند و اگر این دیدار بدون امتیاز برای شاگردان فرهاد مجیدی به پایان برسد و در تهران و عصر همان روز در پرسپولیس سد پیکان شود. اگر او پاس بدهد، قرمزها به لیگ برمی گردند و امیدشان برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بیشتر از همیشه خواهد بود.

بنابراین مشخص است اگر دیدار مقابل سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر را حساس ترین و مهم ترین دیدار این فصل استقلال بدانیم. در این میان نکته جالب اینکه مجیدی در چند روز اخیر که این روزها حواشی زیادی را برای او به وجود آورده بود، جالب است. او با وجود این حواشی همچنان در تمرینات استقلال به کار خود ادامه می دهد و مدام در تمرینات و در جمع شاگردانش به این نکته اشاره می کند که سپاهان بزرگترین بازی فصل آبی هاست و باید با تمام توان این دیدار را ترک کنند.

این در حالی است که در چند روز اخیر برخی تحلیل ها نشان می دهد با توجه به اختلاف 6 امتیازی بالای جدول، آبی ها می توانند برای تساوی به اصفهان بروند اما اردوی استقلال گزارش داد که چنین تفکری در ستاد نیست. از این تیم و با کسب 3 امتیاز راهی اصفهان خواهد شد.

در همین راستا مجیدی در آخرین تمرینات آبی ها با اشاره به اهمیت و حساسیت بازی چهارشنبه برای تیمش بارها به این موضوع اشاره کرده که آنها فقط برای برد به اصفهان می روند و تاکید کرده که بازیکنان حق تساوی را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید