آنها جذاب ترین مرد جهان را برای سال 2022 انتخاب کردند / عکس

ایوانز، 41 ساله، هنوز با عنوان جدید سکسی ترین مرد زنده در سال 2022 کنار می آید، اما می داند که این خبر حداقل یک نفر را خوشحال می کند و می گوید: «مادر من خیلی خوشحال خواهد شد. او به هر کاری که من انجام می دهم افتخار می کند، اما این چیزی است که او واقعاً می تواند به آن افتخار کند.

آنها جذاب ترین مرد جهان را برای سال 2022 انتخاب کردند / عکس

او که اهل بوستون است، احتمالاً ترجیح می دهد در مورد هر چیزی به جز جذاب بودن صحبت کند. با خنده می گوید: «حرف زدن در موردش سخت است. این مانند شکل عجیبی از لاف زدن فروتنانه است.”

او در سال 2022 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد

ستاره سینما مرد خاکستری (مرد خاکستری) به شوخی می گوید که این واقعاً منبع آزار و اذیت دوستانش خواهد بود و او از این کار استقبال می کند. ایوانز که بیشتر به خاطر ایفای نقش کاپیتان آمریکا (کاپیتان آمریکا)، ابرقهرمان نوع دوست و فداکار که در دنیای میلیارد دلاری مارول شناخته شده است، ترجیح می دهد در مورد حرفه خود صحبت کند که در دهه گذشته بسیار موفق بوده است.

او در سال 2022 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد

فقط امسال او یک سال نوری (Lightyear) استودیوی انیمیشن پیکسار و مرد خاکستری نتفلیکس همچنین سه فیلم جدید از جمله ماند او Ghosted را کارگردانی کرد که خودش تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و قرار است در سال 2023 اکران شود. اپل تی وی پلاس (+AppleTV) نمایش داده خواهد شد.

اکنون در دهه پنجم زندگی، ایوانز تلاش می کند تا تعادل بین کار و زندگی را در اولویت قرار دهد و تا حد امکان زمان بیشتری را در خانه با خانواده خود در بوستون بگذراند. او می گوید: وقتی صحبت از حضور در یک فیلم می شود، مهمترین چیز برای من این است که فیلمبرداری کجا انجام می شود. چون فکر می‌کنم خیلی پیرتر از آن هستم که بتوانم شش ماه بیرون از چمدان زندگی کنم و در خانه شادتر هستم.»

او در سال 2022 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد

او همچنین بیشتر به آینده ای خارج از بازیگری فکر می کند که شامل ازدواج و پدر شدن می شود. ایوانز می گوید: «این چیزی است که من می خواهم. فقط از من انتظار نداشته باشید که وقتی اتفاق می افتد زیاد در مورد آن صحبت کنم. “بعضی چیزها را فقط برای خود یا فقط برای خانواده و دوستان خود می خواهید.”

او در سال 2022 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد

ایوانز پس از 22 سال فعالیت حرفه ای خود اعتراف می کند که آماده است کمی سرعت خود را کاهش دهد و گفت: “لذت بخش ترین بخش کار من در حال حاضر این است که به اندازه کافی احساس امنیت کنم که پایم را از روی گاز برداریم. احساس می‌کنم کمی آزادی بیشتری برای دوری از صنعت فیلم دارم و همچنین پروژه‌هایی را پیدا می‌کنم که میل من به خلاقیت را پس از بازگشت برآورده می‌کند.»

دیدگاهتان را بنویسید