آیا استقلال قهرمان است؟ سخت ترین کار تیم یحیی نسبت به تیم ساپینتو

آیا استقلال قهرمان است؟  سخت ترین کار تیم یحیی نسبت به تیم ساپینتو

با نگاهی به وضعیت دیدارهای پیش روی استقلالی ها در 5 هفته باقی مانده تا پایان فصل، مشخص می شود که دیدار استقلال و هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی برگزار می شود که استقلال میزبان و در ورزشگاه آزادی . دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود اما این دیدار در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدار هفته بیست و هشتم استقلال در 25 اردیبهشت نیز دیداری است که این تیم میزبان صنعت نفت آبادان است و استقلال باید دوباره در تهران به میدان برود. بنابراین استقلال تا 3 هفته آینده نیازی به سفر به سایر شهرهای لیگ برتری نخواهد داشت. این تیم سپس باید در هفته بیست و نهم یک بار تهران را ترک کند و برای دیدار با مس به رفسنجان برود. جالبتر اینکه آخرین بازی استقلال در این فصل در دور برگشت در تهران برابر تبریزی تی تی یا تراکتورسازی این شهر در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود تا این تیم در پنج دیدار باقی مانده تا پایان فصل فقط یک بار سفر کند. و این می تواند شرایط فیزیکی بهتری را برای شاگردان ساپینتو فراهم کند.

این در حالی است که با مروری سریع بر مسابقات تیم پرسپولیس مشخص می شود که این تیم باید در 5 بازی باقی مانده تا پایان فصل دو بار تهران را ترک کند تا در هفته بیست و ششم برای دیدار با مس به کرمان برود و در بازی در هفته سی ام برای بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران به قائم شهر می رود. این تیم در هفته 27 تا 28 در سه نوبت در تهران با تیم های استقلال، پیکان و گل گهر سیرجان مسابقه می دهد.

باید توجه داشت؛ این در حالی است که تیم ساپینتو برای دیدار با پارس جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید راهی جنوب کشور شود. این نشست 9 اردیبهشت برگزار می شود. شاگردان یحیی گل محمدی در این مرحله دیدار سختی با گل گهر سیرجان دارند که البته در تهران برگزار می شود. این نشست 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

باید توجه داشت؛ استقلال آخرین بازی خود را در اراک مقابل تیم آلومینیوم انجام داد و یک بر صفر پیروز شد و پرسپولیس در تهران با سه گل ملوان را شکست داد. با این حال آبی های تهرانی در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از رقیب همشهری خود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید