آیا این رکورد جذاب به پرسپولیس می رسد؟

آیا این رکورد جذاب به پرسپولیس می رسد؟

پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم هایی بودند که از ابتدای فصل در کورس قهرمانی بودند و مشخص بود که عنوان قهرمانی به یکی از این 3 تیم می رسد. پرسپولیس که در این فصل بیشترین هفته ها را در اوج پشت سر گذاشت حالا در آستانه قهرمانی در لیگ امسال قرار دارد و می تواند ششمین قهرمانی خود را در 7 سال اخیر کسب کند.

این تیم در صورت پیروزی در بازی پنجشنبه و برد پرسپولیس در این فصل نه تنها می تواند در تعداد قهرمانی های لیگ برتر دست نیافتنی شود، بلکه به رکورد بیشترین برد متوالی در این فصل نیز دست پیدا می کند.

پرسپولیس، سپاهان و استقلال 3 تیم برتر این فصل هر کدام فصل درخشانی را در این فصل پشت سر گذاشتند. استقلال از هفته 22 تا هفته 26 5 برد پیاپی داشت که با شکست دربی این روند متوقف شد. سپاهان نیز از هفته پانزدهم تا بیستم پیروز شد و با 6 برد متوالی بهترین رکورد فصل را به نام خود ثبت کرد و پرسپولیس در این هفته با این رکورد برابری کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست مقابل سپاهان در سال 1402 در تمامی دیدارهای خود پیروز شدند و مس رفسنجان، ملوان، مس کرمان، استقلال، پیکان و گل گهر را شکست دادند. اگر پرسپولیس هم نساجی را شکست دهد، علاوه بر قهرمانی، رکورد بیشترین برد متوالی در این فصل را هم به دست خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید