آیا تقدیم لایحه رتبه بندی معلمان در هیات امنا با تاخیر مواجه شده است؟ + پاسخ معاون

آیا تقدیم لایحه رتبه بندی معلمان در هیات امنا با تاخیر مواجه شده است؟  + پاسخ معاون

روز جدید : نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب و به موقع به هیات امنا ارسال شد.

احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز اولین جلسه مجلس گفت: متاسفانه لایحه رتبه بندی معلمان که به تصویب مجلس رسیده بود با تأخیر از سوی مجلس به هیات امنا ارسال شد و باعث بهانه گیری و جمع آوری معلمان شد. از سوی دیگر، قوه مقننه باید با سرعت بیشتری نسبت به تطبیق قوانین مصوب مجلس با قوانین بالادستی اقدام کند تا مجلس مجبور به رأی مجدد یک بند از لایحه بودجه و دریافت دو سوم آرا نباشد. کسانی که در شب علیه طرح حفاظتی می نویسند باید زودتر این مصوبات را بررسی کنند.

وی افزود: مرکز تحقیقات طرح دفاعی را 50 روز متوقف کرد و پس از آن رئیس مرکز تحقیقات در توئیتی مخالف این طرح بود و نوعی حاشیه سازی علیه مجلس است و رئیس جمهور باید آن را مدیریت کند تا مجلس کمتر به این موضوع توجه کند. حاشیه.» تا زمانی که از بیرون در مقابل مجلس به حاشیه رانده است، نباید از درون به حاشیه رانده شود.

علی نق زاد که ریاست مجمع عمومی را بر عهده داشت در پاسخ به سخنان وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب شد و به هیات امنا ارسال شد، اما 8 هزار پیشنهاد برای بررسی لایحه بودجه داشتیم که آن قسمت مطابق با مصوبه مجلس نبود. قوانین زنجیره ای کنار گذاشته شد و تا حد امکان این کار انجام شد و نمایندگان باید در ارائه پیشنهادات با ما همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید